Avatar billede becks_23 Nybegynder
02. august 2005 - 13:35 Der er 1 kommentar

Markeret mail i OWA

Jeg har et lille problem med min Outlook Web Access(Exchange 2000). Det fungere fint og alle brugere kan logge ind, men... Problemet ligger i visningen af e-mail,når du har læst en email bliver den ikke "Markeret som læst". Det kan være generende for overblikket i indbakken.

Jeg kan ikke finde ud af, hvor jeg ændre dette. Håber der er nogle som kan hjælpe med dette.?
Avatar billede kaptajnkemo Nybegynder
05. december 2005 - 08:53 #1
Det virker ikke altid.
Det er meget forskelligt fra bruger til bruger hvad de bliver markeret som.

Hos nogle brugere virker det kun hvis man vælger "Ulæste" i filterindstillingerne.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester