Avatar billede becks_23 Nybegynder
02. august 2005 - 13:35 Der er 1 kommentar

Markeret mail i OWA

Jeg har et lille problem med min Outlook Web Access(Exchange 2000). Det fungere fint og alle brugere kan logge ind, men... Problemet ligger i visningen af e-mail,når du har læst en email bliver den ikke "Markeret som læst". Det kan være generende for overblikket i indbakken.

Jeg kan ikke finde ud af, hvor jeg ændre dette. Håber der er nogle som kan hjælpe med dette.?
Avatar billede kaptajnkemo Nybegynder
05. december 2005 - 08:53 #1
Det virker ikke altid.
Det er meget forskelligt fra bruger til bruger hvad de bliver markeret som.

Hos nogle brugere virker det kun hvis man vælger "Ulæste" i filterindstillingerne.