Avatar billede hjml Nybegynder
31. juli 2005 - 17:13 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Design til Tøse side

Sidder her og har kommet til at love min datter at jeg evt vil lave en sidde til hende om brats (u know de dukker med store hoveder) og kan bare ikke komme på et design så ligger du inde med en tøse design vil jeg da meget gerne låne det og bygge vidre fra det..eller tør du og starte helt frabunden tror jeg hun vil blive meget glad da jeg næsten ikke har tid eller nogen ideer hvordan sådan en kan være
Avatar billede weblex Nybegynder
31. juli 2005 - 18:22 #1
Jeg har lavet det her tidligere til min datter - hvis det er noget, må du gerne få det :o)

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10824
Avatar billede weaponx Nybegynder
02. august 2005 - 13:23 #2
Har ikke lige tid til at lave et design, men jeg har en del bratz billeder liggende på indhold.com hvis det kan bruges. Prøv også at vælge udseende "pink_mac" hvis det kan bruges må du gerne få billederne, jeg har brugt til det design.
Avatar billede weblex Nybegynder
12. august 2005 - 19:37 #3
Nå - men så gik der jo tid med det :o)
Avatar billede hjml Nybegynder
14. august 2005 - 09:33 #4
Undskyld vente tiden :o( har haft lidt travlt
Weblex> Har du evt den i psd format ?...så vil hun gerne "have" den :o)
Avatar billede weblex Nybegynder
14. august 2005 - 09:39 #5
Den kan I hente her:

http://www.godgrafik.dk/Amalie.zip

Hvis du vil bruge fonten i banneret, kan den hentes her:

http://www.1001fonts.com/font_details.html?font_id=2073
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
18. august 2005 - 18:56 #6
weblex. Dit link til amalie.zip kan jeg godt hente men desværre ikke åbne. ville måske gerne bruge det hvis jeg må.
Avatar billede weblex Nybegynder
18. august 2005 - 19:02 #7
Det må du gerne - er det zipfilen du ikke kan åbne?
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
18. august 2005 - 20:18 #8
når jeg har pakket den ud og skal åbne filen kommer den med en fejl.

Kan jeg få dig til at sende mig den eller ligge den op uden det er pakket?
Avatar billede weblex Nybegynder
18. august 2005 - 20:23 #9
Smid en mailadresse - så prøver jeg at sende...
Avatar billede weblex Nybegynder
18. august 2005 - 20:25 #10
Der kan i øvrigt også være problemer med ældre udgaver af photoshop - jeg bruger cs. Jeg har før været ude for, at version 6 og tidligere har givet problemer.
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
18. august 2005 - 20:32 #11
Jeg bruger version 7.0 kan det være det?
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
18. august 2005 - 20:32 #12
brian@trustnet.dk
Avatar billede weblex Nybegynder
18. august 2005 - 20:36 #13
7´eren burde der ikke være problemer med. Jeg sender...
Avatar billede weblex Nybegynder
18. august 2005 - 20:40 #14
Kan også hentes her i en uzippet udgave (hvis mailen glipper - den er lidt stor):

http://www.godgrafik.dk/Amalie.psd
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
18. august 2005 - 21:59 #15
den sigeer an ondefined error has occured - 565

Ved du hvad det er?
Avatar billede weblex Nybegynder
19. august 2005 - 14:57 #16
Næh - det kan jo være hvad som helst. Jeg kunne godt tænke mig at se, om hjml kan åbne den...?
Avatar billede weaponx Nybegynder
19. august 2005 - 16:34 #17
Jeg har ikke haft problemer med at pakke den zip fil ud eller med din psd fil weblex
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
22. august 2005 - 14:39 #18
Hvilket program kan jeg med størst held åbne med tror i?
Avatar billede weblex Nybegynder
22. august 2005 - 16:04 #19
Photoshop cs - jeg tror ikke, at der er 3. parts programmer, som håndterer psd-filer tilfredsstillende :o/
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
23. august 2005 - 10:46 #20
Prøver at få fat i det så. tak for hjælpen og mail'en
Avatar billede weblex Nybegynder
28. august 2005 - 18:53 #21
hjml -> har du fået hvad du skulle bruge? Hvis ja, burde du spørgsmålet.