Avatar billede okay Nybegynder
10. april 2001 - 17:05 Der er 21 kommentarer og
9 løsninger

Vurdering til hjemeside !!

Hejsa..

Jeg ved at opdatere min hjemmeside, men nu har jeg ik mange ting jeg skal indsætte, så jeg vil gerne vide hvad jeg mon kan tilføje, og hvad i synes om mit design, hvad mangler den, og hvad skal der til ???

Jeg har lavet en søgmaskine, men jeg ved ik hvor den skal stå på siden.

http://www.web-zone.dk/ringetoner/arabisk/ringetoner.asp

fortæl alt hvad du kommer i tank om når du ser siden :) og på forhånd tak :)
Avatar billede wermelin Nybegynder
10. april 2001 - 17:08 #1
Meeeeeget flot side synes jeg!
Jeg kunne kun komme på en ting som bør ændres:

Skrifttype er for fed i overskrifterne - man kan dårligt nok se hvad der står...! Men det er også det eneste.

Søgemaskinen kan du jo sætte i toppen af midter tabellen.
Avatar billede senj Nybegynder
10. april 2001 - 17:15 #2
Generelt en flot side med:
1. Du kan godt fjerne de stiblede linier, da de er forvirrende for øjet!
2. De sorte overskrifter er for tykke og svære at læse!
3. Mangler der ikke et sted hvor man kan sende ringetoner til sin mobil? Specielt de tyrkiske må være for svedige med mobilen toner!
4. Linket design giver : Fatal error: Unable to open d:\\home\\webzonedk\\www\\2001-2\\design.php3 in - on line 0
No input file specified.
5. Pas på med de voldsomme farve skift fra hovedemne til hovedemne!
Avatar billede no_doubt Nybegynder
10. april 2001 - 17:57 #3
dit mobil  - hedder det ikke DIN Mobil ?
Avatar billede okay Nybegynder
10. april 2001 - 18:36 #4
andre :) ??
Avatar billede and.vang Nybegynder
10. april 2001 - 19:42 #5
Ja første iøjenfaldene fejl er \'DIT mobil\' som no doubt sagde. Pæn ellers. Prøv med en eller anden OnMouseOver på menuen. F.eks. kunne den lille \'chat-mand\' begynde at snakke, der kunne blive skrevet SMS, sådan et bogstav af gangen, hent kune være en åben mappe (af de der standard windowsikoner) der så lukkede sig når man flyttede musen henover, forum hmm..., og brevet kunne flyve ind over ved info. (Lang sætning). Link staves i flertal med S bagefter, i teksten om Arabisk Database. De sorte overskrifter er ikke gode, prøv uden fed. Dejlig baggrund!

/Anders  8-]
Avatar billede ezzuk Nybegynder
10. april 2001 - 19:55 #6
pisseflot design. NB: der er script fejl på din side. linje 646 tegn, 1

det eneste kritik, som jeg kan komme med er den blå linkfarve, der hvor man vælger bogstaver. det er det enste ved sitet, som jeg ikke kan lide. bortset fra emnet ringetoner ;-P

kunne du ikke bikse lidt i menuen, så cellefarven ville skifte. ligesom ovenover \"Vælgebogstaver\" menuen.

designmæssigt 10(pil opad)@13
Avatar billede ezzuk Nybegynder
10. april 2001 - 19:58 #7
søgefunktionen bør placeres i det tomme rum i den venstre menu.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
10. april 2001 - 20:00 #8
nå ja, og hvad med nogle stylesheets til at peppe linksene lidt op?
Avatar billede okay Nybegynder
10. april 2001 - 20:24 #9
ok nu har jeg lavet lidt om :) jeg skal lige læse hvad i andre skrevet om sitet så jeg skifter det :)
Avatar billede okay Nybegynder
10. april 2001 - 20:32 #10
ezzeuk >> toppen eller i bunden ??
Avatar billede ezzuk Nybegynder
10. april 2001 - 22:08 #11
bunden, ligesom på eksperten.
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2001 - 08:48 #12
God opbygning, men jeg er ikke meget for den mobilfyldte baggrund.

Overskrften ude i menuen, jeg tror ikke at man kan skrive vælge bogstave, det vist en gramatikfejl/stavefejl.

Farverne passer meget godt sammen, dog skulle du måske lave de gule baggrunde på overskrifterne orange ligesom det andet. Eller omvendt.
Avatar billede okay Nybegynder
11. april 2001 - 09:22 #13
spacemanint >> hvad skal de ellers stå så mener istedet for \"Vælge Bogstave\" ???
Avatar billede okay Nybegynder
11. april 2001 - 12:33 #14
andre ????
Avatar billede 7th Praktikant
11. april 2001 - 14:23 #15
Hmmm har egentlig ikke noget kritik, vil bare gerne ha points hehe ;)
Men du burde måske også lave nogle mouseovereffekter på resten af linkene på din side. Lidt weird at der på de 3 første er en smart mouseovereffekt, og så er der ellers lukket for posen på resten af siden ;)
Avatar billede 7th Praktikant
11. april 2001 - 14:27 #16
Linie 668
Tegn: 1
Fejl: Et objekt var uventet
Kode: 0
URL: http://www.web-zone.dk/ringetoner/arabisk/ringetoner.asp

Få lige det rettet ;)
Avatar billede 7th Praktikant
11. april 2001 - 14:32 #17
Øv nu kan jeg ikke få fejlen frem igen...hmmm.

Stort minus - hvorfor kommer der en helt ny og anderledes side op når man trykker på links i Service menuen ??? Hvis du endelig vil ha det sådan burde du tihvertifald hehe lave et link så man kunne komme tilbage.
Avatar billede okay Nybegynder
11. april 2001 - 16:21 #18
jeg tror nok du har kigget på min hjemmeside mens jeg lavede om på den :-)

Avatar billede okay Nybegynder
11. april 2001 - 17:14 #19
og svar lige på spm ??
hvad skal der ellers stå...\"Vælge Bogstave\" ??? ovenfor for de bogstaver du ser ! til venstre menu :)

ABCD
EFGH
osv...
Avatar billede stratoboy Nybegynder
11. april 2001 - 18:39 #20
Bare på forsiden er der mindst 5 stavefejl!! Det holder ikke hvis man skal tage sitet seriøst.

/Kasper
Avatar billede okay Nybegynder
11. april 2001 - 22:18 #21
stratoboy...kan du ik lige skrive dem ned...også skriver hvad jeg skal istedet for :)
Avatar billede okay Nybegynder
12. april 2001 - 09:59 #22
.også skriver hvad jeg skal istedet for skrive..
Avatar billede okay Nybegynder
12. april 2001 - 20:13 #23
andre :) ??
Avatar billede xzxzx Nybegynder
17. april 2001 - 20:21 #24
Det ser godt ud... Jeg hader bare den bagrund, den kan jeg ikke lide... Du skulle være et eller andet Rollover i menuen, ellers virker den så død!

10\\/@13
Avatar billede okay Nybegynder
18. april 2001 - 22:08 #25
rollover...kan du vise mig en eks. jeg forstår ik hvad du mener :) ??
Avatar billede -onslow- Nybegynder
18. april 2001 - 22:38 #26
Hmm kommer der alcatel ringe toner?
der er ikke nogle sider andre end alcatel.com som har dem!
Avatar billede okay Nybegynder
19. april 2001 - 15:46 #27
Avatar billede okay Nybegynder
19. april 2001 - 15:48 #28
hvad skal mon baggrund farvet så værre ???

Og i som skrive det og det er ik godt, hvad med at sige hvad jeg skal lægge istedet for...og på forhånd tak for hjælpen .)
Avatar billede okay Nybegynder
22. april 2001 - 13:22 #29
tak for hjælpen alle sammen :)
Avatar billede okay Nybegynder
22. april 2001 - 13:22 #30
tak for hjælpen alle sammen :)