Avatar billede tulipan Nybegynder
31. juli 2005 - 12:50 Der er 4 kommentarer

Medion Navigator 5

Hejsa

Jeg har købt en Medion Navigator og jeg har også købt en nyt ram kort så jeg kan overfører eu kortet som følger med. Men mit problem er at den vil ikke synchoniserer når jeg f.eks tilføjer et fransk kort. Er der ikke nogle herinde der kan hjælpe ?????
Har downloadet den nye version af Microsoft ActiveSync.
Avatar billede ullum Praktikant
31. juli 2005 - 12:55 #1
nu bruger jeg tt og kan ikke svare helt specifict, men med tt skal kortene indlæses manuelt på sd kortet, det kører ikke over as. Prøv desuden at se om der er en medion klub alá tomtom-user der kan man ofte få hjælp
Avatar billede katborg Praktikant
26. august 2005 - 14:48 #2
Jeg har Navigon 5, tror vist det er det samme ?

Jeg overfører ligesom ullum, kortene direkte til SD-kortet via en kortlæser. Det går meget hurtigere.
Avatar billede wip Nybegynder
25. januar 2006 - 19:38 #3
Hvilken PDA/GPS bruger du ???
Avatar billede n_nyvang Nybegynder
26. marts 2006 - 00:30 #4
Det er rigtigt at du skal kopiere kortet direkte over fra den CD du har fået med. Du skal kopiere hele den mappe der hedder "France"

Tror Medion gik fra Active Sync et sted mellem 3.x og 4.4