Avatar billede dknsj Nybegynder
31. juli 2005 - 00:02 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Vudering af Styke.dk

hey alle ;)
Jeg har fået lavet nogle rettelser (samt. nyt layout) på min side Scart (www.styke.dk)

Jeg ønsker vudering, kommentare osv.
Til dem der ikke gider oprette en bruger:

Brugernavn: test
Kodeord : test1

Tak!!!
Avatar billede apo Praktikant
31. juli 2005 - 00:16 #1
Jeg har desværre ikke tiden til at gennemteste dit brugersystem, men omkring dit design:

Den første tanke der faldt mig ind var, at du burde bytte om på farverne i toppen (Den beige/sandfarvede) og den blå farve, du bruger i resten af designet. Som det ser ud nu, er den gråblå farve alt for mørk (Især når du samtidig bruger en mørk skriftfarve). Bortset fra det, synes jeg godt om farvesammensætningen :-)

En enkelt kommentar mere: Jeg er ikke så vild med websites, der har mere end en enkelt scrollbar på siderne. F.eks. er der to vertikale scrollbars (Med kort afstand til hinanden) når man går ind på din profil. For mig at se, virker den inderste scrollbar helt overflødig.

Apo
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
31. juli 2005 - 00:34 #2
Ser man grafikken ud fra et brugervenlig synspunk er den meget god idet det er let at overskue siden, sidens struktur og opbygning.

Så set på det rent brugervenlige perspektiv kan man let finde rundt og se hvor man navigere og hvilke sektioner der findes hvor.

Der bruges dog rimelig meget plads til elementer der ikke fylder så meget, hvilket endelig bare for brugerens øje opfattes som spildpads.

Man kan så argumentere for at siden måske er en smule kedelig, dvs. der er ikke gjort meget ved den rent grafiske udforming af siden. Men det kan der jo rettes op på.

Desuden bør man overveje hvor vigtig grafikken i forhold til brugervenligheden...og der må der ikke gåes på kompromis!

Din side er meget godt lavet og jeg har været inde at tjekke det mange funktioner og det ser ud til at virke og det skal du da have ros for det stykke arbejde.

Alt i alt en ok side med plads til bitte små ændringer !

mvh
Mads
Avatar billede dknsj Nybegynder
31. juli 2005 - 14:20 #3
TAK!
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
02. august 2005 - 22:21 #4
Nå jeg smider et svar her (håber apo gør det samme)!!!

Sig til hvis der skulle være ændringer til siden som du ønsker vurderet.

mvh
Mads
Avatar billede apo Praktikant
04. august 2005 - 23:55 #5
Jep, så kaster jeg også et svar :-)

Så må vi se om der sker noget - Ud fra beskrivelserne i karmaen, at bedømme, ser det ikke lovende ud :-/

Apo
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
07. august 2005 - 17:18 #6
dksnj>> giver du snart lyd fra dig!?!?!
Avatar billede apo Praktikant
13. august 2005 - 01:08 #7
Jeg tror ikke at vi skal forvente, at høre fra dknsj... ... Før han igen har brug for hjælp.

Prøv engang, at læse de 'fanbreve' han har modtaget: http://eksperten.dk/bruger.phtml?navn=dknsj&option=karma

:-D