Avatar billede foxmulder58 Praktikant
30. juli 2005 - 23:56 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

let opgave i Photoshop!

Er der en der kan farve baggrunden på dette billede sort, måske give den en invendig skygge?

www.foxmulder58.frac.dk/fbi.htm  ?

mvh
Mads

PS! Gode idéer til mit flashbanner på siden, modtages gerne:

http://www.foxmulder58.frac.dk

mvh
Mads
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
31. juli 2005 - 00:09 #1
Hvortil skal det sendes ?
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
31. juli 2005 - 00:10 #2
foxmulder58@hotmail.com

:)

mvh
MAds
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
31. juli 2005 - 00:16 #3
tak, har du gode ideér til mit flashbanner /webside er du velkommen til at skrive her , gælder også alle andre!

mvh
Mads

PS! christiansen bo er det muligt at fjerne den sorte baggrund  således jeg kun har logoet og ikke andet ??  hvis ja, er det et du kan lave til mig!?

Smid et svar også tak!

mvh
Mads
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
31. juli 2005 - 00:33 #4
Ja, kigger lige på det med den transperante baggrund....

Din side virker ikke med Fire FOx, men ellers synes jeg dit banner ser godt ud.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
31. juli 2005 - 00:39 #5
Nu skulle siden være at se med Firefox (tak fordi du gjorde mig opmærksom)  der er dog bøvl med min tables i højre side nu!

Men jeg er indssyg dårlig til tables he.

PS! har tænkt mig at sætte logoet over min rammer i et lag aller øverst ved du hvordan man gør dette?

mvh
Mads
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
31. juli 2005 - 00:53 #6
Hmmm.. jeg kan desværre ikke lige helt finde ud af hvordan man laver logoet, således at der ikke kommer en speciel baggrundsfarve. sorry

Jeg er ikke så meget inde i det med at sætte hjemmesider op, så der må jeg melde pas.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
31. juli 2005 - 00:54 #7
ok den kan ikke laves således at den bliver transparent?

mvh
Mads
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
31. juli 2005 - 00:56 #8
Jeg er ikke sikker på om man kan, men jeg ved i hvertfald ikke lige hvordan man gør det lige nu... men søger lige efter det, og ser om jeg kan finde noget.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
31. juli 2005 - 00:57 #9
ok giver dig lige point og god karma du er en guttermand. Jeg er nemlig elendig til Photoshop.

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
31. juli 2005 - 01:30 #10
Nå jeg håber at høre fra dig i løbet af imorgen måske bo!

ha det godt

mvh
Mads
Avatar billede babyshark Nybegynder
01. august 2005 - 02:17 #11
Siden er lukket grundet ulovlige filer! hehehe FY!