Avatar billede chilip Nybegynder
30. juli 2005 - 20:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Indbygget GPS i iPAQ hw6515?

Hejsa...

Sidder og roder med en kammerats iPAQ 6515.
Den skulle jo efter sigende være med indbygget GPS, hvilket vel betyder at man ikke skal have en ekstern Bluetooth-antenne...??

Hvordan hulen får jeg den sat op til at køre..??
Når jeg følger vejledningerne fra tomtom.com, så finder den intet Bluetooth-device..??
Jeg kan maximalt få tomtom til at skrive at GPS-positionen er "upålidelig", hvorefter den skriver at den slår GPS-en fra...

Mvh.
Chilip
Avatar billede bentje Nybegynder
31. juli 2005 - 01:35 #1
Er det tomtom 3 eller 5 i forsøger med?
Avatar billede chilip Nybegynder
31. juli 2005 - 18:44 #2
det er tomtom 3.00
Avatar billede Slettet bruger
17. august 2005 - 14:16 #3
HW6515 kommer preinstalleret med TomTom ver. 4.5. Er det den I anvender eller har I installeret en anden version?
Avatar billede bentje Nybegynder
24. august 2005 - 23:25 #4
Har en kollega der har fået en ipaq med telefon og gps. ved ikke om det er en 6515, men den har gps antenne indbygget.
Jeg har prøvet at installere en tomtom 3 tidligere(på en ande pda), og havde dengang også problemmer med at den ikke ville finde satelitter. Et sted i instillinger skulle vi skifte til com8 ved at fjerne et flueben. Husk også at hente opdateret version på tomtom.com.
Spørg endlig igen hvis det ikke lykkedes.
Avatar billede chilip Nybegynder
25. august 2005 - 00:37 #5
Hej Bentje.

Er nået så langt i mit arbejde med den, at han har fået den tilbage for at smide den i nakken af forhandleren igen.. *S*
Men tak for velvilligheden.. ;-)
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2005 - 09:41 #6
Jeg har ikke haft problemer med min HW6515 eller dens GPS.

Den medfølgende Tomtom 4.5 virkede fint og gav god modtagelse selv om jeg lagde den i en kopholder i bunden af bilen. Har senere opgraderet til tomtom 5, igen uden problemer.

Jeg tvivler stærkt på at det er muligt at få op at køre med en tomtom version før 4.5, da den skal kunne aktivere den interne gps, men jeg ved det selvfølgelig ikke med sikkerhed.

/apersson

Avatar billede chilip Nybegynder
27. september 2006 - 21:36 #7
SKylder vist noget her.. ;-)
Avatar billede chilip Nybegynder
19. februar 2009 - 17:04 #8
Åbenbart ikke..??