Avatar billede kraller Nybegynder
30. juli 2005 - 20:12 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hijackthis log

Logfile of HijackThis v1.99.1
Platform: Windows XP Dodatek SP. 1 (WinNT 5.01.2600)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\WINDOWS\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb05.exe
C:\Program Files\Media Access\MediaAccK.exe
C:\Program Files\Media Access\MediaAccess.exe
C:\WINDOWS\System32\5p8a6o0s.exe
C:\Program Files\AVPersonal\AVGNT.EXE
C:\Program Files\ProSiteFinder\prositefinder.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Gadu-Gadu\gg.exe
C:\Program Files\Messenger\MSMSGS.EXE
C:\Program Files\Rainlendar\Rainlendar.exe
C:\Program Files\AVPersonal\AVGUARD.EXE
C:\Program Files\AVPersonal\AVWUPSRV.EXE
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\PROGRA~1\AGNITUM\OUTPOS~1.0\outpost.exe
C:\Program Files\ProSiteFinder\prositefinderh.exe
C:\Program Files\ProSiteFinder\prositefinder.exe
C:\Program Files\MSN\MSNCoreFiles\MSN6.EXE
C:\WINDOWS\System32\wuauclt.exe
C:\Documents and Settings\Victoria\Moje dokumenty\Moja muzyka\Nowy folder\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Łącza
R3 - URLSearchHook: (no name) - _{CFBFAE00-17A6-11D0-99CB-00C04FD64497} - (no file)
O2 - BHO: (no name) - {00000000-0000-4657-9004-824A43EB150A} - C:\Program Files\ProSiteFinder\ProSiteFinder.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [Outpost Firewall] C:\PROGRA~1\AGNITUM\OUTPOS~1.0\outpost.exe /waitservice
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINDOWS\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb05.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Media Access] C:\Program Files\Media Access\MediaAccK.exe
O4 - HKLM\..\Run: [5p8a6o0s] C:\WINDOWS\System32\5p8a6o0s.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AVGCtrl] C:\Program Files\AVPersonal\AVGNT.EXE /min
O4 - HKLM\..\Run: [ProSiteFinder] C:\Program Files\ProSiteFinder\prositefinder.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Gadu-Gadu] "C:\Program Files\Gadu-Gadu\gg.exe" /tray
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Program Files\Messenger\MSMSGS.EXE" /background
O4 - Startup: Rainlendar.lnk = C:\Program Files\Rainlendar\Rainlendar.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\MSMSGS.EXE
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\MSMSGS.EXE
O16 - DPF: {15AD6789-CDB4-47E1-A9DA-992EE8E6BAD6} - http://static.windupdates.com/cab/MediaAccessVerisign/ie/bridge-c403.cab
O23 - Service: AntiVir Service (AntiVirService) - H+BEDV Datentechnik GmbH - C:\Program Files\AVPersonal\AVGUARD.EXE
O23 - Service: AntiVir Update (AVWUpSrv) - H+BEDV Datentechnik GmbH, Germany - C:\Program Files\AVPersonal\AVWUPSRV.EXE
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Outpost Firewall Service (OutpostFirewall) - Agnitum - C:\PROGRA~1\AGNITUM\OUTPOS~1.0\outpost.exe
O23 - Service: AntiVir Update Temp (TmpUpSrv) - H+BEDV Datentechnik GmbH, Germany - C:\DOCUME~1\VICTORIA\USTAWI~1\TEMP\_VWUPSRV.EXE

Kan ikke gaa ind i internet explorer og fQr kunne jeg heller ikke gaa ind i en mappe.
Avatar billede levich Nybegynder
30. juli 2005 - 20:17 #1
Jeg ser på det, øjeblik
Avatar billede levich Nybegynder
30. juli 2005 - 20:18 #2
"Windows XP Dodatek SP" - Hvad er det for noget? Noget polsk haløjsa?
Avatar billede kraller Nybegynder
30. juli 2005 - 20:20 #3
sidder i polen :) ved ikke hvad det betyder
Avatar billede kraller Nybegynder
30. juli 2005 - 20:22 #4
Dodatek betyder ekstra og sp betyder nok special
Avatar billede levich Nybegynder
30. juli 2005 - 20:23 #5
Læs alle punkterne inden du gør noget.

(1)
Deaktiver systemgendannelse, ved at Højreklikke på "Denne Computer" på skrivebordet -> egenskaber -> Systemgendannelse -> sæt flueben i "Deaktiver systemgendannelse" -> Klik OK.

(2)
Hent scannereren http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe.

Uninstall ProSiteFinder i kontrolpanelet (hvis du kan finde det).

(3)
Genstart computeren i fejlsikret tilstand (tryk F8 når Windows starter op), og fix følgende linjer med HijackThis:
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Łącza
R3 - URLSearchHook: (no name) - _{CFBFAE00-17A6-11D0-99CB-00C04FD64497} - (no file)
O2 - BHO: (no name) - {00000000-0000-4657-9004-824A43EB150A} - C:\Program Files\ProSiteFinder\ProSiteFinder.dll
O4 - HKLM\..\Run: [5p8a6o0s] C:\WINDOWS\System32\5p8a6o0s.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ProSiteFinder] C:\Program Files\ProSiteFinder\prositefinder.exe
O16 - DPF: {15AD6789-CDB4-47E1-A9DA-992EE8E6BAD6} - http://static.windupdates.com/cab/MediaAccessVerisign/ie/bridge-c403.cab

(4)
Åbn en tilfældig mappe, i menuen klik på Funktioner -> Mappeindstillinger -> Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler" og ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".

søg efter og slet følgende fil:
C:\WINDOWS\System32\5p8a6o0s.exe
... og følgende mappe:
C:\Program Files\ProSiteFinder\

(5)
Start -> kør -> skriv "cleanmgr" -> Slet Temporary internet files, papirkurv og midlertidige filer. Gentag for alle dine drev.

(6)
Kør scanneren mwav.exe, og sæt flueben i følgende: Memory, Startup folders, drive, Registry, System folders og Services.
Sæt prik i følgende: All local drives og Scan all files. Tryk på Scan Clean.
Scanningen kan godt tage nogen tid.

(7)
Genstart computeren normalt. Lav en ny log med HijackThis, og send den herind.

(8)
Når vi er helt færdige, så husk at aktiver systemgendannelse igen.
Avatar billede kraller Nybegynder
30. juli 2005 - 21:28 #6
Logfile of HijackThis v1.99.1
Platform: Windows XP Dodatek SP. 1 (WinNT 5.01.2600)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb05.exe
C:\Program Files\Media Access\MediaAccK.exe
C:\Program Files\AVPersonal\AVGNT.EXE
C:\Program Files\Media Access\MediaAccess.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Gadu-Gadu\gg.exe
C:\Program Files\Messenger\MSMSGS.EXE
C:\Program Files\Rainlendar\Rainlendar.exe
C:\Program Files\AVPersonal\AVGUARD.EXE
C:\Program Files\AVPersonal\AVWUPSRV.EXE
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\PROGRA~1\AGNITUM\OUTPOS~1.0\outpost.exe
C:\Program Files\MSN\MSNCoreFiles\MSN6.EXE
C:\WINDOWS\System32\wuauclt.exe
C:\Documents and Settings\Victoria\Moje dokumenty\Moja muzyka\Nowy folder\hijackthis.exe

O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [Outpost Firewall] C:\PROGRA~1\AGNITUM\OUTPOS~1.0\outpost.exe /waitservice
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINDOWS\System32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb05.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Media Access] C:\Program Files\Media Access\MediaAccK.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AVGCtrl] C:\Program Files\AVPersonal\AVGNT.EXE /min
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Gadu-Gadu] "C:\Program Files\Gadu-Gadu\gg.exe" /tray
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Program Files\Messenger\MSMSGS.EXE" /background
O4 - Startup: Rainlendar.lnk = C:\Program Files\Rainlendar\Rainlendar.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\MSMSGS.EXE
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\MSMSGS.EXE
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/MsnMessengerSetupDownloader.cab
O23 - Service: AntiVir Service (AntiVirService) - H+BEDV Datentechnik GmbH - C:\Program Files\AVPersonal\AVGUARD.EXE
O23 - Service: AntiVir Update (AVWUpSrv) - H+BEDV Datentechnik GmbH, Germany - C:\Program Files\AVPersonal\AVWUPSRV.EXE
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Outpost Firewall Service (OutpostFirewall) - Agnitum - C:\PROGRA~1\AGNITUM\OUTPOS~1.0\outpost.exe
O23 - Service: AntiVir Update Temp (TmpUpSrv) - H+BEDV Datentechnik GmbH, Germany - C:\DOCUME~1\VICTORIA\USTAWI~1\TEMP\_VWUPSRV.EXE
Avatar billede kraller Nybegynder
30. juli 2005 - 21:28 #7
internet explorer virker stadig ikke
Avatar billede resist Nybegynder
30. juli 2005 - 22:42 #8
Fix denne med HijackThis:

O4 - HKLM\..\Run: [Media Access] C:\Program Files\Media Access\MediaAccK.exe

Genstart i fejlsikret tilstand. Find og slet:

C:\Program Files\Media Access\ >>>> mappen Media Access

Genstart normalt og ny log - tak.
Avatar billede fazli Nybegynder
02. august 2005 - 15:45 #9
media acces kan også ligge ved tilføj/fjern programmer..
Avatar billede levich Nybegynder
21. september 2005 - 22:14 #10
kraller -> hvordan går det?
Avatar billede kraller Nybegynder
15. oktober 2005 - 20:21 #11
Sidder ikke ved computeren, og det er umuligt at gøre. :/ giver bare point
Avatar billede levich Nybegynder
16. oktober 2005 - 01:22 #12
jamen, så smider jeg et svar.
Avatar billede levich Nybegynder
10. december 2005 - 21:17 #13
venter stadig.
Avatar billede levich Nybegynder
17. januar 2006 - 21:53 #14
venter