Avatar billede jeanette18 Nybegynder
28. juli 2005 - 20:54 Der er 10 kommentarer

program til diskkontrol savnes

Til diskfragtmentering processen har jeg lige erhvervet mig programmet diskeeper som jeg synes ser ud til at være helt i top.
For at optimere min pc`er til noget nær 100% søger jeg tilsvarende et program som er langt mere effektiv og dybdegående end windows egen interne kontrol når vi snakker DISKKONTROL. Normal benytter jeg funktionen: KØR - chkdsk /f /r, når jeg vil have foretaget en diskkontrol.
Findes dette program?
Avatar billede milter Ekspert
28. juli 2005 - 21:31 #1
De fleste producenter af harddiske har selv programmer til at checke deres egne produkter. Har du prøvet at kigge på producentens sider under Support?
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
28. juli 2005 - 21:35 #2
Heysa milter. Jeg giver normalt ikke meget for producenternes egne "ideèr", men hellere et program fra en neutral udbydere.
Avatar billede milter Ekspert
28. juli 2005 - 21:40 #3
Til det her formål tror jeg nu godt, du kan stole på producenternes programmer :-)

Men måske andre mener noget andet?
Avatar billede pesko Nybegynder
28. juli 2005 - 22:35 #4
Det du tænker på er S.M.A.R.T. harddisk early warrning.

Jeg kender til 2 programmer disksitter og active smart sidst nævnte bruger jeg selv.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
28. juli 2005 - 22:40 #5
Desværre pesko. Ingen af linkene virker hos mig.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
29. juli 2005 - 16:01 #7
Tak gratis. Det var bedre:)
Avatar billede gratis Nybegynder
29. juli 2005 - 16:33 #8
kopierede somænd kun det der stod i forvejen ;)
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
02. september 2005 - 21:21 #9
Jeg vender tilbage med et resultat til jer så snart programmerne I har linket til, har vist hvad de kan:)
Foreløbig tak og god weekend!
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
27. januar 2006 - 20:23 #10
Jeg har ikke glemt jer:)