Avatar billede babyshark Nybegynder
27. juli 2005 - 23:23 Der er 12 kommentarer

Tilføj dine designs på min side..

Hej alle

Jeg har som tidligere beskrevet oprettet www.pixelheaven.dk . Jeg mangler folk til at uploade deres designs, scripts, banners mm, og sætte en pris på dem. Jeg vil gerne have gang i salget af designs, og da det ikke er mig der tjener pengene, men de der sætter deres arbejde til salg, så vil jeg gerne have lidt hjælp til at udfylde databasen af Jer. Jeg ved jo I har det på Jer, hvorfor ikke prøve at sælge det. :P

Jeg vil prøve at udvikle siden med forum og underadmins, men jeg er så overbebyrdet med arbejde lige pt, så det må vente. Håber I vil hjælpe lidt. Evt. med lidt gode råd til hvordan man får siden ud til folket.
Avatar billede cade.dk Nybegynder
28. juli 2005 - 00:32 #1
hvorfor ikke lave noget adv. på google? det koster næsten ingen ting - jeg har en google adv. kupon du kan købe for 150kr - værdi 400kr.
Det kunne da være en start.
Ellers så gå i krig med at optimere dit website til dvs. søge maskiner og lad folk komme af sig selv.

Også lige til lidt sure miner,
Jeg synes ikke dit website virker prof - og jeg kunne personligt ikke forstille mig at købe noget igennem det.
Der er hverken vejledning til handel, retnings-linier eller andet brugbart der skal sikre mig som køber - det må jo på sin vis være dit ansvar når du driver sitet.

Håber du forstår min kritik.
Avatar billede babyshark Nybegynder
28. juli 2005 - 00:51 #2
Ja du har ret i der ikke står noget, men det er det jeg skal lære. det vil jeg kigge på en af dagene. Jeg har prøvet google, menj eg synes det var for dyrt, noget med man skulle betale pr. klik eller noget?
Avatar billede cade.dk Nybegynder
28. juli 2005 - 02:14 #3
tja, du får for 400kr men skal kun betale mig 150kr - er vel ikke så dyrt (undskyld mig hvis jeg bryder en regl, er ikke helt inde i dem)

Okai, det er dit første website eller hvordan?
Det med at sælge designs som mange amricanske webmastere gør via - webtamplets.com u name it - er der nok ikke den helt store intjening i længere - men prøv.

Fang mig på paw@6w.dk hvis du får brug for noget hjælp - ellers er jeg på klex@ofir.dk

- LØSNINGEN kommer hver hvis der findes en?
Avatar billede babyshark Nybegynder
28. juli 2005 - 23:58 #4
Det vil jeg da bestemt overveje....har et andet site hvor vi kører det lidt mere efter bogen, men jeg havde pixelheaven til overs og elsker at sidde og lege med cms systemerne selvom de er noget crap, men 7 ugers sommerferie giver mig kuller, nok derfor:P
Avatar billede miss-g Seniormester
29. juli 2005 - 18:58 #5
Har lagt din side i mine foretrukne - kan da være jeg forsøger mig på et tidspunkt *S*
Avatar billede babyshark Nybegynder
29. juli 2005 - 19:18 #6
takker, håber da jeg får gang i det en dag
Avatar billede miss-g Seniormester
29. juli 2005 - 19:23 #7
Hvordan foregår det?

Køberen kontakter sælgeren eller jer?
Avatar billede miss-g Seniormester
29. juli 2005 - 19:24 #8
Og er der nogen krav? Jeg er f.eks. ikke interesseret i at lægge et htm site ud til fremvisning eller i oprindelig størrelse, da det vil være for nemt at kopiere/nuppe.

Ligger det hos fremvisning hos jer?
Avatar billede babyshark Nybegynder
30. juli 2005 - 11:46 #9
Hvis man tilføjer et design, er det Max. størrelse 30 kb, max. bredde 240 pixels, max. højde 160 pixels, så det bliver aldrig så stort det kan rippes, man kan have billedet liggende hos Pixelheaven, eller man kan referere til et link på sin egen server. Køberen kontakter sælger. Alt dette er jeg igang med at forfatte til en side, men det driller lidt:(
Avatar billede stigdk Nybegynder
31. juli 2005 - 09:23 #10
Kan du ikk lave det såN så man oz kan sælge systemer, både ASP og PHP.

evt pakkeløsninger
Avatar billede babyshark Nybegynder
31. juli 2005 - 12:09 #11
jo dvs flere kategorier...consider it done
Avatar billede seri0sma Nybegynder
23. oktober 2005 - 11:41 #12
jeg vil med glæde uploade en masse designs, og overbelaste din server med 3D grafik, men dit link fucker.