Avatar billede smarken Nybegynder
26. juli 2005 - 13:42 Der er 4 kommentarer

Novell og Netværkskonsulenter søges til international kunde

Hej

Vi skal til en kunde levere konsulenter i forbindelse med en firma-sammenlægning.
Vi har brug for konsulenter med stor Novell og/eller netværkserfaring.

Det drejer sig om en stor international kunde.

Ring og hør mere...

Med venlig hilsen

Søren Mark
Senior Consultant
InCaseConsulting Aps

+45 27 24 31 92
+45 44 20 78 66
Avatar billede areon Nybegynder
26. juli 2005 - 16:36 #1
Hvor befinder kunden sig?
Avatar billede areon Nybegynder
26. juli 2005 - 16:39 #2
Altså hvilket land snakker vi her?
har tidligere erhvervserfaring fra WM-data.

Kunne man evt. høre mere om virksomhedens primære ønsker og krav ved sammenlægningen for at få et bedre overblik over situationen?
evt. på email ts@net4you.bg
Avatar billede smarken Nybegynder
26. juli 2005 - 23:53 #3
Kunden har Domicil i København, og har købt et af de 5-6 største firmaer i branchen, på verdensplan. Kunden er selv en hovedspiller i branchen, hvorfor det er en stor opgave og store krav der stilles til konsulenten.
Konsulenten skal kunne tiltræde forholdsvis hurtigt.
Der kan forhandles om fastansættelse i InCase eller freelance efter ønske og behov.

Jeg kan ikke her give mere specifikke oplysninger.

Vores konsulentchef har mere specifikke oplysninger om kunden.
Det vil ligeledes være vores konsulentchef der hiver dig ind til samtale hvis dit cv indeholder de ting han ønsker.

(wm-data er generelt en ok ref. ;-) )
Avatar billede ukdtom Nybegynder
05. august 2005 - 23:21 #4