Avatar billede kjartansson Nybegynder
25. juli 2005 - 19:06 Der er 5 kommentarer

Program til beregning af regning til 3 - 5 pool bord

Hej ville høre om der er nogen der ligger inde med sådan et program eller hvad det ca. ville koste, det skal kunne installeres på en standard bærbar pc.

Det skal bruges på et pool house så når folk kommer kan man skrive deres navn ind og trykke på start og slut når den er færdig også regner den selv prisen ud.
Avatar billede simonvalter Praktikant
25. juli 2005 - 19:41 #1
Jeg kan ikke lige finde noget software der gør hvad i leder efter.. jeg ved f.eks at det som netcafér bruger minder meget om det dog med meget mere funktionalitet til at styre de PC'er de har og der må også findes noget generisk til denne opgave men kan som sagt ikke finde noget.

Jeg kunne muligvis være intereseret i at lave det og kan uden tvivl gøre det billigere end et firma men det kommer an på hvor meget funktionalitet i skal have om jeg har tiden. Du kan sende en mail til simon@valter.info med lidt beskrivelse af hvad det er du skal have lavet, så kan vi snakke om det.
Avatar billede kjartansson Nybegynder
25. juli 2005 - 19:45 #2
Hej programmet skal være meget simpelt og skal helst ikke koste noget og vis det ikke kan gøres gratis må det helst ikke koste for meget.

Det skal bare være til 3 pool borde hvor man kan skrive en grund time sats ind og navn på den der spille og start og stop også skal den regne det præcise beløb ud.

Mvh
Ole Kjartansson
www.hustlerspoolhouse.dk
Avatar billede cautoo Nybegynder
25. juli 2005 - 20:54 #3
Jeg vil da gerne lave et simpelt program, et "husterspoolhouse system" der kan gøre det.. alt efter hvad en beskeden pris er ;), og hvad det helt præcis skal kunne..

"Et simpelt program til en bærbar :)"
Din bærbar har vil Windows (xp)?

3 poolborde... (evt. med mulighed for, at tilføje flere ?)
evt. med mulighed for at oprette forskellige "borde" altså systemer med priser?
Billiard (8 ball): 1 time = 30kr.
Pool: 1 time = 25kr
Dart: 1 time = 10kr

Hvad er præcis tidspris? hele timer/kvarter/halve timer/minutter/sekunder ?

du kan evt. kontakt mig på dhellner(snabel-a-ting)jubiimail.dk
eller på min msn adresse: dennis.ssh@computer.dk
Avatar billede cautoo Nybegynder
25. juli 2005 - 21:00 #4
(ser lige, at biliard prisen er 50kr :) )
Forresten dejlig enkelt side..
men hvis jeg må komme med nogle kommentarer:
- "Vi gør desuden opmærksom på vores tilbud:" - står på forsiden... men der er ikke noget efter kolon
- Jeg savner lidt nogle bar-priser, så jeg evt. kunne vide hvad jeg kom ud til
Avatar billede vangogo Nybegynder
25. juli 2005 - 22:36 #5
antaget at systemet skal kunne vise en række bordere og man skal kunne starte og slutte sessioner ved bordere og udfra tidsforskellen beregne prisen (efter hvilket bord, billard, poll).
Ville jeg godt give et sommer tilbud på dette til 600 kr.

Du er velkommen til at kontakte mig på e-mail dsl82183@vip.cybercity.dk hvis det har faldet i din interresse.