Avatar billede mmohr Nybegynder
19. juli 2005 - 18:17 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Blå stop fejl i windows

Hej alle sammen,
Jeg har et meget irriterende problem.
Når jeg bruger nettet, eller bare computeren generelt, så efter ganske kort tid popper der en blå stop fejls skærm op der meddeler følgende fejl:

"Bugcode_usb_driver"

Og så kan man kun genstarte computeren og vente på det sker igen..
Hvordan løser jeg dette problem?
Avatar billede trold1 Nybegynder
19. juli 2005 - 18:25 #1
Prøv lige at læse dette link. http://www.pcguide.com/vb/showthread.php?p=172050 det er ikke det eneste som omhandler dit problem, men dem jeg er faldet over siger det samme som dette.
Avatar billede mmohr Nybegynder
19. juli 2005 - 18:32 #2
det ser rigtig godt ud det prøver jeg lige at kigge på..
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. juli 2005 - 18:58 #3
Installer XP SP2 hvis du ikke har gjort det, for der findes nye USB drivers.

Afhjælper der ikke, så prøv dette:

1. Klik på Start, klik på Kontrolpanel, og klik derefter på Ydelse og vedligeholdelse.
2. Klik på System, og klik derefter på fanen Hardware.
3. Klik på knappen Enhedshåndtering.
4. Udvid USB-controllere.
5. Højreklik på hver eneste enhed under noden USB-controllere, og klik derefter på Fjern for at fjerne dem én ad gangen.
6. Genstart computeren, og geninstaller derefter USB-controllerne.
7. Tilslut USB-enheden, og kør derefter en test for at sikre dig, at problemet er løst.
Avatar billede mmohr Nybegynder
25. juli 2005 - 13:52 #4
jeg har fundet ud af at det i hver fald var et problem der opstår når mit kabel modem kørte over USB. Jeg forbundet modemet med et netværks kabel, og det har fået problemet til at forsvinde! begge jeres svar har været hjælpsomme, så hvis i lige svarer, så giver jeg point.
Avatar billede trold1 Nybegynder
25. juli 2005 - 14:09 #5
Godt det kører
Avatar billede dragonknight Juniormester
26. juli 2005 - 20:03 #6
udmærket  ;-)
Avatar billede trold1 Nybegynder
18. december 2005 - 20:17 #7
du har glemt point.
Avatar billede mmohr Nybegynder
02. marts 2006 - 13:55 #8
sorry!