Avatar billede jbinderup Nybegynder
17. juli 2005 - 20:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

pop up reklamer

Hej
Kender disse reklamer, der hedder "z1.adserver" en slags reklamer der popper up.
Jeg har brugt: Hijackthis, men kunne ikke lige finde dem.
Jeg har brugt:Spyboot search, men den har ikke kunne finde noget.
Jeg har brugt: BHODemon, men kan heller ikke forhindre at reklamen kommer frem.
Jeg har brugt: PopupPopper programet, men den kan heller ikke forhindre reklamen.

Har I andre forslag til, hvilken program der kan standse reklamer.
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. juli 2005 - 20:08 #1
Skift til mozila Firefox, de fleste at den slags går efter Internet Explore, Firefox blokkere den slags. Og når du nu er der så kik også på thunderbird i stedet for Outlook. Jeg er skiftet til begge og går ikke tilbage foreløbig
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
17. juli 2005 - 20:18 #2
Ja, Thunderbird er derudover ganske god til at filtrere spam fra.

Taler vi når du surfer på nettet eller kommer de frem når du ikke har en browser åben (altså åbner en browser selv)?
Avatar billede levich Nybegynder
17. juli 2005 - 20:28 #3
Prøv lige at smid log-filen fra hijackthis herind. Det skal være version 1.99.1
Avatar billede jbinderup Nybegynder
18. juli 2005 - 20:31 #4
Hej, tak for jeres svar, jeg tror ligesom bufferzone at jeg vælger firefox og bruger det i stedet for explore.