Avatar billede zlinger Nybegynder
17. juli 2005 - 00:14 Der er 3 kommentarer

Nokia 6230i som mass storage

Hej,

Jeg kvajede mig da jeg skulle installere pc suite til min nokia. Winxp spurgte om jeg ville bruge telefonen som mass storage og det svarede jeg ja til. Desværre kan man ikke bagefter bruge telefonen sammen med pc suite, hvilket var meningen fra starten.

Taget fra bruger manual:
With some phone models, a USB cable can be used either for Nokia PC Suite or for transferring data between a memory card inserted in the phone and a PC. When you connect a USB cable and you have a memory card inserted in the phone, the phone displays an option to use the phone as a mass storage device. Reject this option if you want to use Nokia PC Suite with your phone.

Hvordan får jeg winxp til at give mig muligheden for at rejecte muligheden for at bruge min telefon til mass storage? Jeg har prøvet at afinstallere drevet, når telefonen er tilsluttet som Mass Storage enhed uden held.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
17. juli 2005 - 00:56 #1
Prøv evt at afinstallere nokia pc suite, genstarte og geninstallere pc suite'n.
Det burde gøre at du får spørgsmålet igen.
Avatar billede zlinger Nybegynder
18. juli 2005 - 08:40 #2
Det har jeg allerede prøvet - uden held desværre. Ellers tak for hjælpen.
Avatar billede svend-herlig Nybegynder
25. februar 2007 - 21:54 #3
ved ikke om du stadig har problemet, men den omtalte fejl er rettet i nyere versioner af nokia... derforuden kan man fjerne alt nokia med et deres "PC suite cleaner"

har selv haft omtalte telefon og forrige model og mange andre fra nokia.