Avatar billede muss Nybegynder
16. juli 2005 - 23:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fanger ikke mdb

Sidder og 'leger' med en webshop som jeg har hentet via http://www.rjo.dk
Shoppen fungerede fint lokalt, men jeg kan ikke få det til, at fungere på mit hotel og jeg er desværre ikke hardcore til mdb.

Min udbyders 'muligheder' >>Hvis du har understøttelse for ASP/ASP.NET/PHP, så kan du også frit uploade Access-databaser og tilgå dem via din kode. Vi opretter ikke ODBC-datakilder til dine databaser. Dette skal foregå direkte igennem OLE-DB. <<

Der er 2 db'er.... den ene til menu'en og den anden til alt andet.

<%
' FileName="Connection_ado_conn_string.htm"
' Type="ADO"
' DesigntimeType="ADO"
' HTTP="false"
' Catalog=""
' Schema=""
Dim MM_menu_STRING
MM_menu_STRING = "Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;Data Source=..\shop\dbmenu.mdb"
%>

----------------------------------------------------

<%
' FileName="Connection_ado_conn_string.htm"
' Type="ADO"
' HTTP="true"
' Catalog=""
' Schema=""
MM_CharonCart_STRING = "Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;Data Source=..\shop\db.mdb"
%>

Hvad går galt?
Avatar billede muss Nybegynder
17. juli 2005 - 01:34 #1
Ingen forslag?
Avatar billede terry Ekspert
17. juli 2005 - 09:49 #2
Hi muss
I think you will find that the problem is NOT so much to do with Access but how you open a connection to Access using ADO on a web site.

http://www.w3schools.com/ado/ado_connect.asp
Avatar billede muss Nybegynder
18. juli 2005 - 13:19 #3
Hi terry

Thanks 4 the help, want some points?
Avatar billede terry Ekspert
18. juli 2005 - 13:34 #4
well if you are giving them away then why not :o)
Hope you got it working?
Avatar billede muss Nybegynder
18. juli 2005 - 13:37 #5
I did

Smid venligst et svar ;o)
Avatar billede terry Ekspert
18. juli 2005 - 13:45 #6
tak