Avatar billede stoiss Nybegynder
14. juli 2005 - 20:53 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

hjælp med to spørgsmål..

hejsa allesammen...

1: hvor kan man spille poker på nettet GRATIS?

2: nogen der ved om det er muligt at sætte password beskyttelse på en alm. mappe i XP, altså en mappe jeg selv laver på ex. skrivebordet ...

hilsen stoiss
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
14. juli 2005 - 21:01 #1
1.poker.. hent et program hos dowload.dk, el download.com..
2. ent dette program, huritg installetion, hæjreklik mappen, og lav dit password.. meget ligetil..O)-->http://dbhome.dk/bartfreak/programmer/cryptdan.exe
Avatar billede rebecca Novice
14. juli 2005 - 21:02 #2
spg.2 højreklik på mappen vælg egenskaber/deling,  sæt flueben i "gør mappen privat"
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
14. juli 2005 - 21:02 #3
hold da op, håber du forsår hvad mener, selvom stavefejl..?
Avatar billede anoz Nybegynder
14. juli 2005 - 21:03 #4
1:> Her er et link til en masse freerolls, hvor det er gratis at være med, men du har mulighed for at vinde penge: http://www.freerolltournamentsonline.com/.

Så vidt jeg kan se, kan man også spille på http://spil.tv2.dk/spil/poker/

- der findes også en masse andre steder.

mvh
anoz
Avatar billede therevelation Nybegynder
14. juli 2005 - 23:48 #5
der er mange gode sites at starte op med poker på.

www.888.com (pacific poker) har et godt playmoney system hvor du kan øve dig, samt playmoney multiturneringer, sit n go's - alt gratis.

www.pokerchamps.com - vores egen gus hansens site - han har fået sine freeroles oppe at køre igen så det er også et godt sted at starte.

Der er mange andre sites du kan vælge også - og hvis du vil spille om real cash på et tidspunkt kan jeg også give et par tips der. Du spørger bare *s*

mvh Therev / grev_michal
Avatar billede flope Nybegynder
16. juli 2005 - 00:25 #6
De bedste steder at spille gratis er helt klart på
www.888.com
www.hoylegames.sierra.com/

Det er gratise.
Dit andet spg. kan jeg ikke svarer dig på :)