Avatar billede crasser Nybegynder
12. juli 2005 - 10:42 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Åbner "system32" mappen når windows starter?

Hvorfor åbner min PC system32 mappen når den starter op?

Og hvordan får jeg den til at stoppe med det?
Avatar billede gratis Nybegynder
12. juli 2005 - 11:22 #1
der er opstået en fejl i windows registreringsdatabase, du ka fikse det ved at hente dette script "System32 Folder Opens Upon Boot" http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/xp_system32opens.vbs
Avatar billede crasser Nybegynder
29. august 2005 - 20:39 #2
Syntes ikke helt det funker .. Den skriver: "This script cannot repair your issue. The expected Registry value was not found"
Avatar billede fromsej Praktikant
29. august 2005 - 23:24 #3
Avatar billede crasser Nybegynder
30. august 2005 - 17:29 #4
Kan ikke helt finde ud af from, er der ingen der kan hjælpe ?
Avatar billede gratis Nybegynder
30. august 2005 - 18:41 #5
okay la os se om vi ka finde synderen på denne måde:
|Startmenu|Kør| skriv , msconfig , tryk enter , på fanebladet Start ka du se en del af de ting der starter op sammen med Windows, hvis der er en linie kun med "" eller en der er helt tom så fjern fluebenet og genstart pc'en.Der sker ikke någet ved at prøve dette,da man ka slå tingene til igen ved at sætte fluebenet tilbage igen hvis det ikke virker ;)
Avatar billede crasser Nybegynder
30. august 2005 - 18:48 #6
Det var en der hed "/R" . Nu gør den det ikke mer, er det så fikset eller skal vi lave noget mere ?
Avatar billede gratis Nybegynder
30. august 2005 - 18:53 #7
hvis din pc kører som den skal og de programmer du plejer at ha til at starte op, kører og virker som de skal er problemet løst :)
Avatar billede crasser Nybegynder
30. august 2005 - 18:57 #8
Venter lige lidt tid og ser om alt funger, før du får point :=)
Avatar billede gratis Nybegynder
30. august 2005 - 18:59 #9
jeg samler ikke på point,så læg selv et svar og snup pointene ;)
Avatar billede crasser Nybegynder
28. september 2005 - 21:32 #10
..