Avatar billede boje5 Nybegynder
12. juli 2005 - 09:13 Der er 1 kommentar

Oprydning i brugernavn - alias (AD)

Hej.
Findes der nogle muligheder for at få en hurtig og overskuelig oversigt over ens brugere i AD. Skal igang med at rydde lidt op, herunder primært sikre at brugernavn, alias og mailkonto er korrekte og har ens initialer mm. Eller er der kun den hårde måde og tage dem en for en.
Mvh
Thomas
Avatar billede lap Nybegynder
12. juli 2005 - 10:36 #1
csvde kan give dig en fil du kan bruge i et regneark (http://www.ss64.com/nt/csvde.html) - alternativt laver du et script, som trækker data ud af ad - og evt. tilretter oplysningerne.