Avatar billede frostware Nybegynder
09. juli 2005 - 21:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Messenger 7.0 og ZoneAlarm

Hej

Jeg har lige geninstalleret en pc, og lagt både messenger 7.0 og ZoneAlarm på den. Problemet er at når ZoneAlarm kører kan man ikke logge på messenger!?!

Er der nogen der ved hvordan man får åbnet op for messenger???
Avatar billede egr_sli Nybegynder
09. juli 2005 - 21:46 #1
har du prøvet at dobbeltklikke på zonealarm nede i højre hjørne, trykke på program control, og tryk så på fanebladet program.
der kan du se om du har ved en fejl denyet messenger så det ikke kan få adgang til
internettet
Avatar billede frostware Nybegynder
09. juli 2005 - 21:48 #2
Der har jeg givet den rettigheder til det hele
Avatar billede galanthus Nybegynder
03. oktober 2006 - 21:11 #3
Jeg har samme problem bare med live messenger.
Avatar billede vong Nybegynder
04. oktober 2006 - 17:10 #4
Problemet kan være at ZoneAlarm endnu ikke er klar til at arbejde sammen med Windows Live - jeg har fundet en gammel version 7.5 fra - den kører perfekt...