Avatar billede windswept Nybegynder
08. april 2001 - 17:30 Der er 9 kommentarer

outlook ekspress vs. outlook

Hvorfor kan Outlook ikke køre uden at Outlook Ekspress er installeret?

Kan jeg få Outlook til at køre alene?
Avatar billede lhawk Nybegynder
08. april 2001 - 18:00 #1
Outlook kan godt køre uden Express. Det er vist kun nyhedsdelen Outlook bruger fra Express.
Avatar billede hiuba Nybegynder
08. april 2001 - 23:20 #2
Du kan godt bruge outlook alene. Outlook er kun et e-mailprogram, hvor imod outlook express kan indlæse news groups. Prøv at gå ind i
kontrolpanel->tilføj/fjern programmer->windows installation, og find outlook express, fjern hakket og klik OK.
Avatar billede windswept Nybegynder
09. april 2001 - 09:42 #3
Jeg har fjernet Express, men når jeg åbner Outlook siger den at Express skal være installeres.
F.eks. når jeg trykker på send/modtag i Outlook, siger den at der er udført en ulovlig handling, hvorefter programmet lukkes. Det skete ikke da Express også var installeret.
Avatar billede windswept Nybegynder
09. april 2001 - 18:02 #4
Jeg har også geninstalleret Outlook, men det hjælper ikke!!
Avatar billede hiuba Nybegynder
10. april 2001 - 02:21 #5
Hvorfor vil du bruge outlook og ikke express? outlook henvender sig mere til de store netværksopsætninger hvor der ikke er brug for nyhedsdelen! Men selvfølge skal du bare bruge outlook hvis det er den du vil bruge.
Avatar billede hiuba Nybegynder
10. april 2001 - 02:42 #6
Jeg er ikke 100% sikker på om outlook også bruger et eller andet fra express. Prøv ( som du selv skriver) at geninstallere outlook, lav en genvej til: C:\\programmer\\microsoft Office\\outlook.exe og fortæl om det virker.

//hiuba
Avatar billede hiuba Nybegynder
23. april 2001 - 15:57 #7
Jeg har talt med en ekspert på området og Outlook skal kunne køre uden Express

//Hiuba
Avatar billede windswept Nybegynder
23. april 2001 - 21:15 #8
Til Huba

Du kan give mig din e-mailadr., så skal jeg vise dig, hvilke fejl, der kommer. Jeg har prøvet at afinstallere både outlook og outlook express, hvorefter jeg kun har installeret outlook, men fejlen kommer stadig.
Avatar billede hiuba Nybegynder
24. april 2001 - 13:03 #9
uab@bane.dk.
Husker du at installere outlook fra Office-cd\'en?