Avatar billede krasmulu Nybegynder
06. juli 2005 - 16:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke installere spil

Hej

Jeg har prøvet at installere Simcity4 på min comp, men når jeg klikker installer, sker der ikke mere. Jeg kan se, at den ligger under kørende processer i joblisten ,emn der sker ikke mere. Er der nogen der har en idé til hvad der kan være galt?

På forhånd tak

/Carsten
Avatar billede trekkies Juniormester
06. juli 2005 - 17:01 #1
Du skal slå din antivirus fra eller din firewall fra, så kan du installere.

Hvilken firewall og antivirus har du?
Avatar billede krasmulu Nybegynder
06. juli 2005 - 17:06 #2
Jeg bruger Norton Internet Security 2002 og har aldrig haft problemer med den før... Det er efter jeg har fået ny pc, men den er der ellers ingen problemer med...
Avatar billede trekkies Juniormester
06. juli 2005 - 17:08 #3
Er dit NIS på dansk eller engelsk?
Avatar billede krasmulu Nybegynder
06. juli 2005 - 17:08 #4
Dansk
Avatar billede trekkies Juniormester
06. juli 2005 - 17:13 #5
Dansk:
Åben NIS, klik på menuen "Personlig firewall" klik på knappen "Konfigurer" klik på menuen "Hjemmenetværk" under menuen "Betroet" skal du klikke på knappen "Tilføj...", sørg for at "Individuelt" er markeret, gå ned i tekst boksen og skriv "127.0.0.1" og klik på knappen "Ok"
Nu er Ip adressen tilmeldt under betroet, gå ud af NIS, du skal genstarte din computer for en sikkerheds skyld, så skal du gerne kunne installere igen.
Avatar billede krasmulu Nybegynder
06. juli 2005 - 17:22 #6
Så virker det... - Superfedt. Tak :)

Smid lige et svar, så du kan få nogen point
Avatar billede trekkies Juniormester
06. juli 2005 - 17:23 #7
Glad for at kunne hjælpe dig :)
Avatar billede trekkies Juniormester
06. juli 2005 - 17:31 #8
Tak for point :)