Avatar billede scotch Nybegynder
05. juli 2005 - 20:53 Der er 2 kommentarer

Start-problem med HL2 og Counter strike (video error)

hej..

Jeg har holdt en lang CS pause, lige indtil idag hvor jeg ville prøve at indstallere spillet. Det gik også fint.  Lige indtil jeg skulle til at gå ind i spillet..

Den kommer lige til VALVE "reklamen" med ham der som har den vandhane i øjet, hvorefter den går ud af spillet og siger: "Failed to set video mode - resetting to defeault. Game will nok restart with the new video setteings."  Så kan man trykke ok eller anuller          og så gør den det samme igen, og igen..  Det er det samme med CS-sourse..  Jeg HAR indstalleret nye drivere og Direct X.. og har prøvet at genindstallere spillet..  Alle mine andre spil virker fint..

Nogen som har prøvet noget lign  ???
Avatar billede scotch Nybegynder
05. juli 2005 - 21:42 #1
Come on..  90 point :)
Avatar billede mjallo Nybegynder
07. juli 2005 - 08:34 #2
måske du skulle slette den nye driver og installere en lidt ældre der 100% virker.