Avatar billede dopemaster Nybegynder
04. juli 2005 - 14:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

compteren går ud når jeg laver flere ting på en gang

hej min computer går ud og genstarter af sig selv ligeså snart jeg har webcam tændt eller laver flere ting på en gang. Kan i svare mig hvad problemet er? og hvad skal jeg gøre ved det?

Tak for hjælpen.
Avatar billede boxer Nybegynder
04. juli 2005 - 14:23 #1
Det er muligt at du ikke har ram nok til flere opgaver på en gang.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
04. juli 2005 - 15:39 #2
check for virus og lign. til at starte med..O)
Ellers kan det være ram, som boxer nævner, eller (hvis du har mange ting i/til pcén)at strømforsyning ikke kan følge med.
Du kan slå automatisk genstart fra, og derved få en fejlkode, næste gang der crasher, og måske kan man spore fejlen i den. Eller kigge i event-loggen..?
Avatar billede dopemaster Nybegynder
04. juli 2005 - 18:23 #3
Okay, tak...

Hvordan slår jeg automatisk genstart fra?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
04. juli 2005 - 18:26 #4
slå automatisk genstart fra i egenskaber for denne computer/avanceret/start og genoprettelse..
fjern fluebenet i genstart automatisk..
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2005 - 22:20 #5
Hvorfor skal man slå automatisk genstart fra? Hvorfor er den i det hele taget slået til?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
04. juli 2005 - 22:25 #6
man skal slå den fra, fordi så for man en fejlkode der evt. kan gi´ en en ledetråd til hvad problemet er..O)
så skriv fejl koden ned,og post den her.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
28. juli 2005 - 15:40 #7
er kommet fejlkoder..??
tillader mig at svarer, hvis du ikke kunne bruge det til noget, så blot afvis mit svar..O)