Avatar billede larsen45 Juniormester
02. juli 2005 - 15:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan laver man en flash menu med Macromedia Flash MX

Hejsa jeg har købt flash bog fordi jeg gerne ville lærer hvordan man laver en Flash Dropdown menu eller rettere sag en topmenu på siden og en Venstre menu på siden.

Jeg har dog ikke kunne finde løsningen selvom jeg også har lånt 2 bøger på biblioteket omkring flash.

Jeg ville nu håbe at der sidder nogle derude som kan hjælpe mig med at lave sådane 2 menuer. Det er sikkert ikke så svært men jeg skal lige lærer det først.

Så hvis man kan få hjælp til dette enten her på sitet eller på anden måde msn, skype m.v. så ville det være godt.

Jeg har Macromedia Flash pro MX installeret på min PC.

Så kom med jeres hjælp tak.
Guide eller hvad jeg nu skal bruge for at komme videre.
Avatar billede kakao-manden Nybegynder
04. juli 2005 - 00:22 #1
http://www.stilva.com/drop-down-menu/

læs her?

eller ikke det du leder efter?
Avatar billede larsen45 Juniormester
04. juli 2005 - 16:49 #2
tak for linket jeg er dog stadig ikke helt med hvordan man gør det.
Jeg vil gerne have en dropdown menu som går lige ned af siden. Menu skal have et par rækker og kolloner og så skal den skifte farve når man bevæger ned på underpunkterne.
Kan jeg ikke få en dansk forklaring på hvordan jeg skal gører. Jeg ved godt det meste er på engelsk dog ville forståelsen være lettere for mig på dansk til udarbejdelsen af denne menu.
Avatar billede larsen45 Juniormester
09. juli 2005 - 09:30 #3
prøver kategorie