Avatar billede varmeskud Praktikant
02. juli 2005 - 01:18 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

En der har tid og lyst til at hjælpe med at gøre et fora personli

Hej

Jeg ville høre om der var nogen som kunne hjælpe med at gøre et fora mere "personligt"

Det er et phpbb2 fora jeg har. Men ville som sagt gerne have det gjort mere specielt i stedet for det mindre om alle andre fora.

Normalt ligger siden på www.togforum.dk men lige pt ligger den på www.togforum.dk/phpbb

Jeg havde ikke sådan lige tænkt at det skulle koste penge. Men mere en som havde lyst til at hjælpe mig med det. Evt x antal point her på eksperten for det.

Mvh Kim
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2005 - 01:36 #1
Du kan ikke nøjes med et andet tema? Der findes en del ganske flotte. Og også med dansksprogede knapper.
Avatar billede varmeskud Praktikant
02. juli 2005 - 01:40 #2
Jo det kan jeg skam godt.

Det jeg gerne ville opnå er at det ikke skal ligne alle andre fora. Altså standard(er) tema.

Og så noget som passer til emnet - modeltogbane.

Jo et andet tema ville være godt.

Kunne du hjælpe mig med at finde et der er pænt og relateret til emnet?
Avatar billede alleykat Nybegynder
02. juli 2005 - 04:54 #3
http://www.phpbb.com/styles/ har et pænt udvalg, http://phpbb2.dk har hjælp med modding... jeg er ikke grafiker, så jeg kan nok ikke hjælpe med udseendet.
Avatar billede varmeskud Praktikant
03. juli 2005 - 01:14 #4
Hey

Har kigget alle tema igennem og fundet frem til to

IGLOO
og
SKY

Hey alleykat - mente nok det var fra phpbb2.dk jeg havde set dit brugernavn. Men hvorfor kan man ikke komme ind på din side?
Avatar billede alleykat Nybegynder
03. juli 2005 - 04:54 #5
Beklager, vores host havde lige lidt nedetid (vi har vist været nede i op mod 2½ time). Jeg har givet dem verbale bøllebank, jeg kunne end ikke logge ind som admin på selve serveren. Vi har genstartet den, og vi er 'live' igen. Beklager! :-)
Avatar billede varmeskud Praktikant
03. juli 2005 - 15:45 #6
okay.

ja det er desvære sådan noget der sker engang imellem.

Jeg ville lige kigge jeres city igennem igen og kigge lidt på de fede ting i har (desvære fatter jeg bare ikke hvordan man sætter tingene ind. men må jeg jo tage til den tid)
Avatar billede varmeskud Praktikant
10. juli 2005 - 12:18 #7
jeg ville få lukket her.

alleykat skal du have point?
Avatar billede alleykat Nybegynder
13. juli 2005 - 15:00 #8
Kun hvis jeg fortjener dem ;-)
Avatar billede varmeskud Praktikant
13. juli 2005 - 16:34 #9
:)