Avatar billede duppe Nybegynder
27. juni 2005 - 14:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

problemer med usb2.0 i asrock bundkort

Hej

Har et stort problem - har et as rock P4S55FX+ bundkort, men den vil ikke "anerkende" at usb portene er 2.0, har installeret servicepack 2 (win xp).
På producentens hjemmeside - står der at alle usb-portene er 2.0.
Har prøvet med bl.a. en harddisk (2.0) den skriver en højhastigheds ting er på en langsom usb (i den retning) har prøvet alle usb-portene
hjælp!
Avatar billede jensendk Nybegynder
27. juni 2005 - 15:01 #1
Hvilken subbetegnelse har dine USB porte? Fullspeed?
Avatar billede donby Nybegynder
27. juni 2005 - 18:49 #2
efter install af service pakke 2, har du da været inde i enhedshåndteringen?? der er nogen gange man lige skal opdatere usb rodhubben efter man har installeret sp2..prøv at gå alle de usb optegnelser igennem der er i enhedshåndteringen og vælg opdater driver ved dem alle
Avatar billede duppe Nybegynder
27. juni 2005 - 21:20 #3
hej tusind tak for jeres besvarelser - donby dit hjalp, kan du ikke lave et svar så du kan få point
Avatar billede donby Nybegynder
27. juni 2005 - 21:54 #4
svar, og tak