Avatar billede ewp Nybegynder
26. juni 2005 - 23:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Automatisk indsættelse af adresse

Jeg har længe brugt OUTLOOK til e-mails på min stationære PC. Nu har jeg også installeret det på min bærbare PC.
Når jeg på den stationære begynder at skrive navnet på den person der skal modtage mailen kommer adressen frem af sig selv.
Det sker ikke på den bærbare!
Hvor dælen slår jeg den funktion til??
Avatar billede jesperfrier Nybegynder
27. juni 2005 - 08:36 #1
Automatikken slåes til når du har sendt 1. gang til modtageren.
Ved en ny installation vil der derfor ikke være nogen automatik til at starte med.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
27. juni 2005 - 08:55 #2
... jeg ka' bekræfte det som <jesperfrier> skriver. Har fået det spm. tidliger...

<ewsp>: Husk dine gamle 'hænger' spm.:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=ewp&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp
Avatar billede ewp Nybegynder
27. juni 2005 - 09:16 #3
Tak for hjælpen.
ewp