Avatar billede grav Nybegynder
22. juni 2005 - 17:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Win32 applikation à la phpMyAdmin

Hej experter.
Har I nogle gode anbefalinger af programmer til Windows (og evt. også Linux), som har samme funktionalitet og gerne lige så mange smarte features (à la eksportering og brugeradmin) som phpMyAdmin?
Avatar billede grav Nybegynder
22. juni 2005 - 17:14 #1
... nu ikke noget med at foreslå mysql.exe ;-)
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
22. juni 2005 - 17:14 #2
hvad med mysql's egne admin og browser programmer?  (downloades gratis på www.mysql.com)
Avatar billede arne_v Ekspert
22. juni 2005 - 17:18 #3
hvorfor vil du ikke bruge PHPMyAdmin ?
Avatar billede skwat Praktikant
22. juni 2005 - 17:24 #4
aqua data studie er virkelig sej.

Den har mange nifty'e features du ikke var klar over du kunne leve foruden, og så kan den køre på alt, og er gratis til privat brug.
Avatar billede grav Nybegynder
22. juni 2005 - 18:55 #5
arne_v: Fordi min webserver er sørgeligt langsommelig.
Hvis jeg enten kan connecte remotely eller ligefrem benytte den over en Windows-terminal server, tror jeg det ville lette processen lidt.

fsconsult.dk: Deres MySQL query browser er super! Den er købt :-)
Smid et svar, så får du point.
Avatar billede grav Nybegynder
22. juni 2005 - 18:56 #6
Jeg kører den i øvrigt over Remote Desktop Connection på en ADSL forbindelse, og det glider noget nemmere end phpMyAdmin.
Ved ikke hvor flaskehalsen er (PHP, Apache?), men det er også bare en testserver.
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
23. juni 2005 - 12:11 #7
svar
Avatar billede nidkin Nybegynder
25. juni 2005 - 12:35 #8
Hvis man ikke lige er til MySQL's egen, så er der også http://sqlyog.com som både har en gratis og en betalings version.

Personligt syntes jeg den er medre at arbejde med end mysql's egen, men det er jo nok en smagssag

/Nidkin