Avatar billede dadane Novice
20. juni 2005 - 23:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

VU meter med maks - og gerne i procent

Hej,

Er der nogen der kan henvise til et (gratis) VU-meter med maks? (altså så den viser hvor kraftigt en signal der har været siden sidste nulstilling)?

Meget gerne i procent og allerhelst med mulighed for at vise procentsatsen løbende og med meget store tal. De sidste ønsker er dog ikke krav!
Avatar billede agentorange Nybegynder
21. juni 2005 - 08:32 #1
Så vidt jeg ved, er VU meter et program, der overvåger båndbredden på din internet forbindelse, så man kan optimere linien..

Derfor får du nok mere respons, hvis du poster i rette forum :0)

Men mht til VU meter så er det heller ikke lykkes for mig at gøre det du gerne vil. Min viser bare aktuelle forbrug
Avatar billede dadane Novice
21. juni 2005 - 12:01 #2
Det er nu lyd jeg taler om.
Et VU meter er et måleinstrument som kan vise hvor kraftigt signal (lyd) der er.
Avatar billede kodak Mester
21. juni 2005 - 22:27 #3
Jeg har en ide jeg vil henvise dig til hifi4all.dk får at være mere sikker på et svar der passer til lyden men hvis du finder svaret så må du gerne giveen lyd fra dig.
Jeg er også intreseret
Avatar billede dadane Novice
22. juni 2005 - 08:40 #4
Kodak, - tak.
Desværre er det for sent for denne gang. Så jeg må klare mig uden.