Avatar billede superskytten Nybegynder
20. juni 2005 - 18:02 Der er 6 kommentarer

billeder på hjemmeside kan ikke blive større

billeder jeg har uploadet på min hjemmeside kan ikke blive større når man klikker på dem. billederne er lavet i photoshop men er temmelig ny med dette og ved ikke om der er en speciel indstilling til dette, har ellers bogen om photoshop, men der står INTET om det er der nogle der kan hjælpe
Avatar billede jokkejensen Novice
20. juni 2005 - 18:07 #1
Billeder bliver ikke automatisk større ved man klikker på dem...

Må vi se den side ?
Avatar billede superskytten Nybegynder
23. juni 2005 - 23:14 #2
første gang jeg uploaded billederne blev de større, hvad der så end gjorde det.der er bruger password på min side, beklager jokkejensen tak for du i det mindste reagerede på mit spørgsmål
Avatar billede ysubhi Nybegynder
08. juli 2005 - 13:22 #3
jeg tror at der er noget html fejl. hvis vi skal hjælpe, bliver du nød til at poste kildekoden fra siden med billederne, eller give os et link :)
Avatar billede superskytten Nybegynder
08. juli 2005 - 18:32 #4
jeg afslutter mit spørgsmål billederne er et familiealbum, og håbede at der var en der kunne gi en forklaring, når billederne blev lavet i photoshop.venligst superskytten
Avatar billede gerdas Nybegynder
23. juli 2005 - 18:26 #5
Jeg har også problemer med photoshop cs albummet. Der kommer to sæt thumbnails - altså ingen forstørrede billeder. Det må være en fejl i photoshop.
Avatar billede superskytten Nybegynder
23. juli 2005 - 18:53 #6
det var da rart at høre der er nogle der kan gi et svar TAK gerdas det lunede så er det ikke mig det er galt med god wekend hilsen superskytten