Avatar billede ag.barca Nybegynder
20. juni 2005 - 14:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Brænding fra ITunes filer..

Jeg har lagt en masse musik ind på min pc, de ligger nu som ITunes filer. Jeg vil gerne brænde dem over på en cd, så de kan spilles på et almindeligt musik anlæg..

Noget bestemt jeg skal gøre? Konvertere osv?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
20. juni 2005 - 14:35 #1
Hvis dit BRÆNDER program ka' se filerne ... OG du har valgt AUDIO CD i menuen... så ka' du bruge den vej...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
20. juni 2005 - 14:36 #2
PS.der kommer ingen mails fra Eksperten iøjeblikket pga. fejl fra E's side så der ka gå lidt tid inden der blir svaret...
Avatar billede ag.barca Nybegynder
20. juni 2005 - 14:36 #3
Jeg prøver og hvis det lykkedes for du point..
Avatar billede Spotgun Seniormester
20. juni 2005 - 15:38 #4
Du kan brænde direkte fra iTunes. Lav en playlist og hiv de numre over du vil ha' på en cd. Når du går ind på din playlist dukker der et rundt ikon op i øverste højre hjørne, som du kan bruge til at starte brændingen med. Check desuden indstillingerne i iTunes for at konfigurere din brænder.
Avatar billede Spotgun Seniormester
20. juni 2005 - 15:40 #5
Desuden kan du ændre iTunes til at importere dine cd'er som Mp3-filer i stedet for det AAC format der er valgt som standard. Igen - check indstillingerne for at rette det!