Avatar billede ernstsauer Nybegynder
20. juni 2005 - 12:42 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Udskriv visikort fra Outlook's ADRESSEkartotek

Jeg kører Outlook, og har heri et stort antal adresser med alle data for hver. Nu ville jeg gerne bruge nogle af ADRESSEkartotekets felter, til at få data ud til udskrift af et ark visitkort på anfordring.
Findes der et sådant program eller hvordan trækker man data ud af dette kartotek?
Access, benyttes ikke.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
20. juni 2005 - 13:41 #1
Hvilken version af Outlook bruger du ?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
20. juni 2005 - 13:42 #2
Avatar billede majsmarken Nybegynder
20. juni 2005 - 13:42 #3
PS.der kommer ingen mails fra Eksperten iøjeblikket pga. fejl fra E's side så der ka gå lidt tid inden der blir svaret...
Avatar billede ernstsauer Nybegynder
25. juni 2005 - 21:17 #4
outlook 2003.
Avatar billede ernstsauer Nybegynder
26. juni 2005 - 21:36 #5
Det er da utroligt så avanceret man skal være for at få svar på et ganske relevant spørgsmål, kan det være rigtigt????
Avatar billede lap Nybegynder
26. juni 2005 - 21:40 #6
Hvis du bruger word2003, så kan du lave adresselabels, som flettes med outlook adressekartotek.
Avatar billede ernstsauer Nybegynder
26. juni 2005 - 22:20 #7
Har du et lille hint hvordan?
Avatar billede lap Nybegynder
27. juni 2005 - 08:32 #8
funktioner, breve og forsendelser, brevfletning - vælg etiketter - skift dokument layout og vælg en passende "label type" som svarer til den størrelse du ønsker på visitkort - i "vælg modtagere" skriver du "vælg fra kontaktpersoner i Outlook"  - så har du listen over modtagere - men også over felter.
Avatar billede lap Nybegynder
12. juli 2005 - 15:54 #9
feedback?
Avatar billede ernstsauer Nybegynder
12. juli 2005 - 20:19 #10
1000 tak for jeres enklere måde at løse et enkelt problem på.
Avatar billede lap Nybegynder
12. juli 2005 - 20:53 #11
så mangler du blot at lukke spørgsmålet - og uddele points. Du beder de personer, som har hjulpet dig med løsningen, om at lægge et svar.

Til slut accepterer du de pågældendes svar - jeg lægger lige selv et - og hvis du har fået den hjælp du havde behov for, så skal du ikke acceptere dit eget svar :-)