Avatar billede hansgeist Nybegynder
15. juni 2005 - 16:27 Der er 3 kommentarer

groupware søges

Hej kender du til noget open source software (linux, php, pearl, cgi, mysql) som kan det her:

Vi vil gerne have nogle tusinde kursister i et intranet.

En kursist skal kunne deltage i flere hold. Hvert hold skal have deres kalender, findeling, og deltagerliste med felter til adresse, tlf. m.v. Og deltagere på et hold skal kunne sende fælles mails til hinanden.

Vi vil have admin interface med mulighed for at registrere yderligere informationer om systemets deltagere. Vi vil have en adminkalender der samler alle holdenes kalendere i en stor samlet plan. Eller omvendt en event skal kunne optræde i flere kalendere.
Avatar billede hansgeist Nybegynder
15. juni 2005 - 16:28 #1
Og vi skal selv kunne styre design og domænenavn m.v. :-)
Avatar billede cybermike Nybegynder
16. juni 2005 - 14:26 #2
Er du intresseret i at hyre nogen til at løse opgaven eller vil du selv lege med forskellige løsninger?

eller er det http://www.sf.net og http://www.freshmeat.net og søg på groupware og prøv dem igennem fra en ande af...der er så mange og der er endnu flere holdninger om hvad der er bedst :)

Hvis du er intresseret skal du være velkommen til at kontakte mig på mc@metasecurity.dk

  Mvh
Mikkel Christensen
Avatar billede hansgeist Nybegynder
18. juni 2005 - 12:49 #3
Tak for dit svar Mikkel. Jeg havde vist ikke fået sat e-mailnotification til så jeg ser det først i dag. Ja. Vi vil gerne leje lidt selv og måske får vi brug for hjælp. Tak for dit tilbud.

Ja. Der er nettop mange forskellige løsninger derude og jeg var nysgerrig på om nogle af dem kunne komme vores behov i møde. Jeg har faktisk ikke fundet så mange groupware systemer som kan det vil ønsker som beskrevet ovenfor. Men måske er jeg blind. Kender nogen til noget??