Avatar billede shooter Novice
08. juni 2005 - 22:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hvordan får jeg to arbejdsgruppe pc´ere til at se hinanden

Jeg har et trådløst netværk med 4 pcere der alle kører XP home.
De er alle i den samme arbejdsgruppe mshome.
De 3 pc'ere har ikke noget problem med at dele mapper og printere mens den 4. ikke kan se nogle eller ses af nogle af de andre.
Hvad har jeg lavet galt på den 4. PC?
Avatar billede shooter Novice
08. juni 2005 - 22:46 #1
hmmmmmm -- reparer netværksforbindelse fik det til at virke - mystisk men sandt.
Jeg troede det var mig der havde lavet en fejl - men det skulle så være første gang !!!!
Avatar billede julemand4 Nybegynder
09. juni 2005 - 10:14 #2
Ellers kan det mange gange skyldes windows indbyggede firewall