Avatar billede pima Nybegynder
05. juni 2005 - 16:25 Der er 5 kommentarer

Mangler windows-rod\system32\hal.dll

Min søns Acer Aspire T 120 gik i sort efter han downloaded en musikfil - vi har førsøgt at geninstallere windows, men fik først svaret "setup has determined that drive C is corrupted and cannot be repaired - efter at have trykket på enter kom overskriften med besked om at geninstallere en kopi af filen.
Hvad skal vi gøre??
Avatar billede majsmarken Nybegynder
05. juni 2005 - 17:09 #1
Avatar billede majsmarken Nybegynder
05. juni 2005 - 17:11 #2
PS: pt. modtager vi ikke automatisk E-mail fra Eksperten - derfor minimum af (retur)support...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
05. juni 2005 - 17:13 #3
Avatar billede pima Nybegynder
05. juni 2005 - 19:10 #4
Hvordan lukker jeg spørgsmålet - for nu har vi fået formateret hans harddisk.

JEG MENER JEG HAR PRØVET AT LUKKE DE GAMLE SPØRGSMÅL - emnet i dem er stadig ikke løst men jeg tør ikke gå igang med det. Jeg mener jeg har tilbudt at give point - til de åbne spørgsmål - kan jeg ikke bare acceptere . vh
Avatar billede pima Nybegynder
05. juni 2005 - 19:17 #5
Du har sandelig en god hukommelse - for det er heldigvis længe siden jeg har haft problemer - kan se at jeg har tilbudt dig at give point for de svar fra tidligere - please tag imod dem så jeg kan lukke spørgsmålet.