Avatar billede mithon Nybegynder
05. juni 2005 - 10:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bærbare skriveproblemer?

Jeg har et problem jeg har haft min bærbare pc sluttet til et almindelig keyboard og efter jeg har taget det ud sker det at når man trykker på forskellige taster så kommer det rigtige symbol for knappen ikke frem ved i hvad dette kan være?
Avatar billede jps6kb Novice
05. juni 2005 - 10:57 #1
Det lyder som om at driveren til dit indbyggede tastatur ikke er slået igennem.. prøv evt. at gå ind i kontrolpanelet og vælg Tastatur og klik på fanen Hardware.. der skulle så være to enheder.. Det har jeg om ikke andet oplevet på min.
Avatar billede mithon Nybegynder
05. juni 2005 - 11:00 #2
Det har jeg prøvet men der er kun 1 mulighed!
Avatar billede mithon Nybegynder
10. juni 2005 - 11:07 #3
Nej