Avatar billede imadchabab Nybegynder
03. juni 2005 - 08:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

print problemer?

Hej

Jeg har en 69 siders dokument i word 2002. Som jeg skal have lavet om til en Pdf.

når jeg går ind og printer den til min Adobe pdf printer, og den så derefter laver pdf filen

Men der sker ændringer i opsætningen, hvorfor`?

foreksempel bliver nogen af over skrifterne skuppet op på de forrige sider.

ændringerne sker ikke kun i den printede fil, men også i selve dokumentet. Det jeg så gør at jeg ikke gemmer filen, men lukker for word og åbner filen igen, så er alt på plads igen på de rigtige steder, hvad skal jeg gøre?
Avatar billede rvm Nybegynder
03. juni 2005 - 08:26 #1
Prøv at indsætte nogle tvungne sideskift, der hvor du gerne vil heave dine sider skal slutte - det kunne måske hjælpe Adobe ved konverteringen. Et dokument kan forøvrigt godt ændre sig i forhold til hvilken printer, der er sat til.
Avatar billede imadchabab Nybegynder
03. juni 2005 - 08:37 #2
Det ser ud til at virke. Tak for hjælpen.