Avatar billede kriskrisk Nybegynder
02. juni 2005 - 12:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Automatisk klikke "OK" på eller undertrykke fremkomsten af

Fra en sub i VBA kalder jeg en funktion, som jeg ikke har adgang til at redigere. Denne funktion afsluttes med en msgbox, der viser de udregninger, der er lavet. Problemet er, at jeg kalder denne funktion mange gange i et loop, og ikke har lyst til at trykke "OK" hver gang.

Er det en måde, hvorpå man kan undertrykke msgbox'en fra funktionen eller på en måde få min egen sub til automatisk at klikke "OK" på den?
Avatar billede kriskrisk Nybegynder
02. juni 2005 - 12:52 #1
Overskriften skulle have været: "Automatisk klikke "OK" på eller undertrykke fremkomsten af Msgbox"
Avatar billede hiks Nybegynder
02. juni 2005 - 22:20 #2
er det en indbygget funktion i Excel/Word/Acces?? Og hvis ja - hvilken?

/hiks
Avatar billede kriskrisk Nybegynder
03. juni 2005 - 10:00 #3
Nej, det er en funktion som et eller andet firma har lavet. Jeg kunne selvfølgelig lave den der med, at musen automatisk placeres på koordinaterne for box'en og så selv klikker, men jeg synes, det er lidt høkeragtigt.
Avatar billede sjh Nybegynder
03. juni 2005 - 16:49 #4
Altså du vil lave et program som kan bryde koden??
Avatar billede jens_nuuk Nybegynder
04. juni 2005 - 01:21 #5
Måske kan du via vba kalde en program du selv laver der bruger sendkeys funktionen og lade den klikke på knappen.
Jeg brugte det engang hvor jeg skulle bryde en kode i et andet program.
Jeg ved godt at man ikke må sjh.
P.S. jeg fandt for øvrigt aldrig koden, men ideen virkede fint.
Avatar billede kriskrisk Nybegynder
22. juni 2005 - 20:22 #6
Ups. Jeg havde helt glemt denne tråd..