Avatar billede camillal Nybegynder
02. juni 2005 - 08:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Internet: Sletning af autofuldførelse og midlertidige internetfil

Hej

Når jeg prøver at slette de mange forslag, der efterhånden ligger gemt under autofuldførelse og de midlertidige interfiler, går internet explorer i stå. Jeg kan godt slette cookies.
Jeg har prøvet at gå ind under mappen Temporary Internet Explorer i Stifinder og slette filerne (den siger der ligger 50.000 filer!), men dette kan ikke lade sig gøre ved at slette alt på en gang, men jeg må sidde og slette dem 10-20 af gangen. Efter at have slettet dem, siger den stadig der er mange filer (måske 15.000), og efter at være gået ud af det, kommer filerne tilbage. Jeg har fjernet skrivebeskyttelsen, samt sørget for at skjulte mapper også burde kunne ses.

Hvad gør jeg for at slette tidligere forslag til autofuldførelse, uden at internet explorer går i stå?

//Camilla
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
02. juni 2005 - 09:16 #1
hvis du i internet explorer går op i toppen under funktioner og derefter trykker på internetindstillinger så skal du få et nyt vindue.
I toppen af det vindue er der en række faneblade.
Øverst til venstre er der et som hedder indhold.
Tryk på det.
I bunden af fanebladet indhold er der et afsnit som hedder personlige oplysninger.
I det afsnit er der 2 knapper. Den ene hedder autofuldførelse.
Hvis du trykker på den kommer du til et nyt vindue.
I dette vindue kan du bestemme hvad autofuldførelse skal bruges til og i bunden af vinduet er der 2 knapper en som hedder "Ryd formularer" og en som hedder "Ryd adgangskoder".
Hvis du trykker på dem skulle alle foreslag til autofuldførelse forsvinde.
Avatar billede camillal Nybegynder
02. juni 2005 - 09:48 #2
Så langt er jeg skam kommet, men det er der det går galt. Når jeg trykker "Ryd formularer" går Internet Explorer ned. Så kan man gøre noget alternativt?
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
02. juni 2005 - 10:05 #3
Avatar billede koldborg Nybegynder
02. juni 2005 - 10:06 #4
den her kan ryde op bruger den selv.  http://www.browsertools.net/IE-Privacy-Keeper/index.html
Avatar billede koldborg Nybegynder
02. juni 2005 - 10:07 #5
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
02. juni 2005 - 10:07 #6
Det er 14 dages free trial. Du skal bare downloade og installere programmet.
I bunden er der en lang række faneblade og et af dem hedder Internet explorer.
Hvis du trykker på det kommer du til det skærmbillede der er vist på linket som jeg postede før.
Her skal du bare sætte kryds i browser autocomplete og trykke på sweep.
Avatar billede camillal Nybegynder
02. juni 2005 - 10:47 #7
Tak for al hjælpen. Brugte programmet fra dr. chaos, som virkede fint og var nemt at bruge.
Hvordan får jeg givet dr. chaos point? Regner med det er mig, der skal gøre det? Nåh ja, det er mit første spørgsmål herinde, så er lidt ny :-)
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
02. juni 2005 - 10:52 #8
Jeg smider et svar og når jeg har gjort det er der i bunden af siden her en mulighed for at accepterer svaret :)
Glad for at jeg kunne hjælpe :)