Avatar billede jesperflamand Nybegynder
01. juni 2005 - 21:11 Der er 3 kommentarer

Creative MuVo Micro N200

Hey folkens..

Hvad synes i om modelen Creative MuVo Micro N200 (Hvid) 1 GB ?? Noget specielt i vil kommentere om den? Jeg overvejer meget at købe den. Nogen der ved om der er hals strop med til den, eller om man skal købe en ved siden af??
Der er et link til den her:

www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=109935

Mvh Jesper...
Avatar billede melange Nybegynder
01. juni 2005 - 23:20 #1
nu er hifipriser.dk desvärre nede - så dertil får du ingen links :)

Jeg skulle for nyelig købe en mp3-afspiller til min lillesøster - og jeg stod også og skulle til at købe en MuVo Micro (dog kun 256MB). Dog så jeg i sidste øjeblik at creative også har giver deres äldre modeller en opgradering: http://www.creative.com/products/product.asp?category=213&subcategory=215&product=9771

Den koster det samme (det gjorde den i hvert fald for mig), og kan präcis det samme. Den er lidt (fysisk) lidt større, men har derimod en, for mig at se, kämpe fordel - nemlig at man putter den direkte i usb-porten og ikke skal bruge en ledning. Fordelene ved det burde väre åbenlyse - da du så bare kan stikke den i en andens computer og overføre lidt data, uden at skulle have medbragt en ledning hjemmefra.

det var bare mine 2 cent :)
Avatar billede dyrbye Praktikant
02. juni 2005 - 21:41 #2
Hos mymusic får du sportshøretelefoner med

http://www.mymusic.dk/shop/default.asp?vis=vare&id=742&sek=Bærbar%20MP3

Vi har givet en 512 mb i konfirmationsgave - hele familien var så begejstret at de bestilte endnu en om mandagen.

Min søster har også købt en 512 mb og er temmelig glad.

Især drengen er glad for sportshøretelefonerne fordi de sidder godt fast.
Avatar billede sago Nybegynder
03. juni 2005 - 00:51 #3
Jeg har ikke selv prøvet N200, men jeg har haft V200 (1GB) i et godt stykke tid, den kan jeg helt klart anbefale.

http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=115306

Som melange skriver ovenover, så er det en kæmpe fordel at man kan skille den ad, og stikke den direkte i USB porten. Med min gamle afspiller blev jeg godt træt af at jeg hele tiden skulle huske kablet hvis jeg skulle bruge data på den osv.

Den bruger et AAA batteri, som har en god levetid synes jeg. Skærmen er selvfølgelig lidt lille, men det fungerer fint for mig. Og de medfølgende høretelefoner er helt fine til normalt brug, jeg har ihvertfald ikke behov for at udskifte dem.

Men om du vælger N200, V200 eller en anden MuVo, så kan du ikke gå helt galt i byen, jeg synes de er gode og billige.