Avatar billede jimse Nybegynder
01. juni 2005 - 13:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ganttkort i excel

Hej! Jeg har set i spørgsmål http://eksperten.dk/spm/487518#rid4515028 at Jan har lavet noget der lignet ganttkort i excel.

Det ville jeg meget gerne have lov til at prøve?
Avatar billede sjap Praktikant
03. juni 2005 - 20:47 #1
Hvis den ikke dukker op, kan du jo prøve selv med Microsoft udmærkede eksempel:
http://office.microsoft.com/en-us/assistance/HA010346051033.aspx
Avatar billede jimse Nybegynder
10. juni 2005 - 10:57 #2
sjap: læg lige et svar.
Avatar billede jimse Nybegynder
10. juni 2005 - 11:05 #3
Undskyld den lange svartid, jeg havde ikke værket opmærksom på at man ikke modtager mail når man ikke er promedlem.

Så jeg tror det er ved at være slut med at bruge eksperten til noget. Jeg har hidtil mest brugt eksperten for sjov når jeg havde tid, så jeg har ikke lyst til at betale for et promedlemskab og jeg gider ikke manuelt holde øje med hvornår der sker noget i de spørgsmål jeg deltager i.
Avatar billede sjap Praktikant
13. juni 2005 - 11:21 #4
jimse > Så er reglerne da blevet ændret. Det har jeg da tidligere ikke haft problemer med, men de sidste par uger har alt på eksperten været meget ustabilt.
Avatar billede sjap Praktikant
23. juni 2005 - 00:02 #5
jimse > Det går lidt langsomt lige idag, men det ser ud til at de "gamle" tilstande er kommet tilbage - dvs. man igen får mails, når der sker noget i de spørgsmål man deltager i. Så hvis du ikke har givet helt op, skulle du måske give det en chance til :0)
Avatar billede jimse Nybegynder
23. juni 2005 - 12:47 #6
Det er da helt vildt. Det ser ud som om det hele virker nu juhu.

Jeg modtager mail i lange baner, så man skal vel blive hængende på eksperten.