Avatar billede silas_j Nybegynder
01. juni 2005 - 12:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Router problemer

Vi har 2 computere sat op i en router, men det er kun den ene af dem der vil gå på internettet. Den ene kører Windows 2000, mens den anden kører Windows XP. Men de er sat op så ens som muligt.

Hvad kan problemet være?
Avatar billede kenp Novice
01. juni 2005 - 15:00 #1
hviklen af dem virker hvilken router er det?
Avatar billede dragonknight Juniormester
01. juni 2005 - 23:16 #2
Det er garanteret den med XP der ikke vil på nettet. Du kan prøve at deaktivere Firewall i XP.

Hvis det virker, så er det Firewall er ikke er sat rigtig op.
Avatar billede dragonknight Juniormester
13. juni 2005 - 11:06 #3
Er du kommet videre ? ?
Avatar billede silas_j Nybegynder
07. juli 2008 - 15:36 #4
Beklager pludselig absens, tror jeg glemte alt om den her tråd.
Avatar billede kenp Novice
07. juli 2008 - 16:37 #5
nå du mener endnu en tråd...............
Avatar billede silas_j Nybegynder
08. juli 2008 - 10:09 #6
ja som du kan se er jeg i gang med at rydde lidt op i alt det lort jeg lavede :S