Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2005 - 11:35 Der er 3 kommentarer

microsoft query og opgradering af oracle

efter opgradering af oracle til 9.2.0.6 fungerer microsoft query gennem excel ikke mere

vi får en "uimplementeret feature"

nogen bud på hvad der er løsningen?
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2005 - 18:47 #1
Hvordan forbinder I til Oracle-databasen?
Avatar billede bimbambusse Nybegynder
02. juni 2005 - 09:10 #2
Hvis i connecter via ODBC, har I da opgraderet til seneste version
af ODBC-drivere til 9iR2 databasen ? Ellers var det måske et forsøg værd

http://www.oracle.com/technology/software/tech/windows/odbc/index.html
Avatar billede qualjyn Nybegynder
13. juli 2005 - 09:29 #3
Hmm, jeg har prøvet med Excel 2003, og anvender ikke odbc, men Oracle i connection type. Jeg har ikke problemet. Kan du beskrive om der er en OracleClient på klienten, og hvilken version af Excel det er?