Avatar billede arabica Nybegynder
31. maj 2005 - 09:30 Der er 3 kommentarer

Import af pst-fil

Hej

Jeg har en gammel pst-fil som jeg gerne vil importere til Outlook.

Filen er eksporteret fra en engelsk Outlook der kørte på en Exchange server og skal over i en dansk Outlook 2003, som kører på WinXP.

Men jeg kan ikke få lov til at importere den.
Hvad er fejlen og hvordan kan jeg evt. rette det?
Avatar billede vejmand Juniormester
31. maj 2005 - 09:44 #1
Ved ikke om det er dette som er problemet, men hvis den er skrivebeskyttet, skal det fjernes først.

Kommer den ikke med en fejlmelding, når du prøver?
Avatar billede arabica Nybegynder
31. maj 2005 - 09:48 #2
Jeg mener ikke den er skrivebekyttet, men skal checke det igen.

Fejlenmeldingen er desværre blot, at filen ikke kan importeres og man skal kontakte sin systemadministrator.
Avatar billede hcma Novice
01. juni 2005 - 14:48 #3
så er den nok skrivebeskyttet. prøv at overtage ejerskabet
http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#overtag_ejerskab