Avatar billede illdisposed Nybegynder
27. maj 2005 - 12:48 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Dreamweaver MX dropdown menu

Hej eksperter

Har Dreamweaver MX en slags dropdown menu indbygget ??

Hvis ikke hvordan laver jeg sådan en eller kan man

downloade/hente en gratis ??

Håber i kan hjælpe :)

Takker
Avatar billede nic_the_best Nybegynder
27. maj 2005 - 13:03 #1
hej

Tror ikke du kan lave en i DW, uden selv at kode vel at mærke.
Du kan lave noget alá den her: http://teknikogsjov.gilau.dk/webdesign/scripts/link-box.htm#drop_down
men der er ikke det du tænker på vel?

Jeg har en drop down menu i en kombi af asp og javascript liggende i mit cms. Jeg kan se om ikke den kan sepereres ud og bare virke alene uden asp.
Avatar billede illdisposed Nybegynder
27. maj 2005 - 13:08 #2
Tak for svar.

Jeg mener mere i stil med en som på www.leasy.dk feks.

Har du selv lavet din menu så ??
Avatar billede illdisposed Nybegynder
27. maj 2005 - 13:23 #3
Kan man så ikke finde en kode man selv kan redigere i.

Altså em færdig lavet eller ??
Avatar billede nic_the_best Nybegynder
27. maj 2005 - 13:54 #4
hmmm... leasy. Ikke alene er de dyre men deres hjemmeside er dårlig. Man kan ikke se deres menu i firefox...

Jeg har selv lavet den, men jeg har ikke den rette computer her. Det ligger på den derhjemme.

Prøv evt. at søge på www.asp.dk www.script.dk og ellers på google generelt.
Der findes tusinde af sider med kildekoder.
Avatar billede miss-g Seniormester
27. maj 2005 - 16:15 #5
Dreamweaver kan godt lave en sådan menu. Har lavet en vejledning her på en simpelt en. Den skal nok lige rettes til efterfølgende...
http://www.nicolin.dk/multimedia/index.htm#
Avatar billede miss-g Seniormester
27. maj 2005 - 16:16 #6
PS - når filmen stopper skal du klikke på den gule tale-bobbel.(Skal have lavet den om på et tidpsunkt)
Avatar billede nic_the_best Nybegynder
27. maj 2005 - 16:47 #7
Der blev jeg klogere...

Fed side iøvrigt. Kommer der flere guides med tiden?
Avatar billede illdisposed Nybegynder
27. maj 2005 - 16:48 #8
Yes yes yes dejligt. Det var lige det jeg havde brug for !! :) 1000 tak
Avatar billede illdisposed Nybegynder
27. maj 2005 - 16:49 #9
Tak til dig også Nic the allmost best :)
Avatar billede miss-g Seniormester
27. maj 2005 - 17:25 #10
Ja, jeg arbejder på at der kommer flere.... men det tager sgu lidt tid at bygge sådan en tutorials side op *G*