Avatar billede soren1990 Nybegynder
24. maj 2005 - 19:50 Der er 7 kommentarer

Problemer med MSN

Hejsa
Min familie kommer hele tiden rendene herind :) Deres msn/hotmail dur simpelthen ikke, så de skal konstant låne min computer.
Et sekund efter de logger på fortæller dem at der ikke kan oprettes forbindelse. Dette har stået på 2-3 dage...
Har nogen af jer en ide om hvad det er?
Firewall måske?
.Søren
Avatar billede hostgirl Nybegynder
24. maj 2005 - 20:19 #1
Har de en firewall på?? Tjek at din internet explorer ikke er sat til at kører offline: Åben internet Explorer -> Filer -> arbejd offline skal ikke have et (v) checkmark foran. Prøv om det evt. kunne hjælpe.
Avatar billede soren1990 Nybegynder
24. maj 2005 - 21:32 #2
Deres internet virker generelt fint
Avatar billede nva Praktikant
25. maj 2005 - 08:31 #3
Kan de logge almindeligt på deres hotmail - altså ikke via msn ?
Avatar billede soren1990 Nybegynder
25. maj 2005 - 09:15 #4
Det ved jeg faktisk ikek.. Mener min mor snakkede om hun havde problemer, men min Søster har ingen probs!

Desuden kan de godt bruge emessenger

vi har prøvet at geninstalere :(
Avatar billede nva Praktikant
25. maj 2005 - 09:38 #5
Har i checket for diverse virus, spyware osv. ? Evt. brugt HiJackThis ?
Avatar billede soren1990 Nybegynder
25. maj 2005 - 09:40 #6
de køre dagligt virus skanning, men har vidst lidt problemer med at få den helt ryddet.... de overvejer at formatere en helt, og så smide det hele ind igen bagefter :S
Avatar billede nva Praktikant
25. maj 2005 - 12:57 #7
Så vil jeg foreslå at i laver en HiJackThis-log som i lægger herind på eksperten. Så kan diverse eksperter se om der er noget på pc'en som ikke skal være der.
Programmet kan hentes hos www.spywarefri.dk under værktøjer