Avatar billede -onslow- Nybegynder
24. maj 2005 - 00:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Database til hjemmeside

Hej eksperter.

Igen må jeg søge hjælp hos jer. Jeg står over for et projekt på HH, hvor jeg som et af produkterne vil lave en hjemmeside.
på denne hjemmeside skal der bruges formular der sender nogle oplysninger til en database. Da jeg ingen erfaring har med databaser og formler søger jer hjælp hos jer.
Jeg skal bruge en trin for trin guide for begyndere som beskriver hvordan jeg lettes og gratis opretter sådan en formular og en database.
det må meget gerne være access database da jeg har dette program i forvejen.

med venlig hilsen og håb om lidt hjælp.
-onslow-
Avatar billede fennec Nybegynder
24. maj 2005 - 08:08 #1
Html.dk har en udemærket tut med en Access database. Du skriver ikke hvilket serverside sprog du bruger (ASP, PHP), men da det er til Access går jeg ud fra det er ASP. Tut'en kan findes her:

http://html.dk/tutorials/asp/lektion17.asp
Avatar billede -onslow- Nybegynder
10. august 2007 - 15:35 #2
lukkes