Avatar billede gnarf Nybegynder
29. oktober 1999 - 10:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Begrænset "Nye ?" til dine abbonementer

Nye ? siden er en rigtig god ting, men
da jeg kun gider abbonere på visse kategorier er det lidt træls at alle kategorier vises på Nye ?

En indstilling for om Nye ? skal vise alle kategorier, eller kun de kategorier man har abbonement på, ville derfor være ret fedt!
Avatar billede ziber Nybegynder
29. oktober 1999 - 10:34 #1
jep - det er rimeligt irriterende, at bladre det hele igennem for at finde spørgsmål i sine kategorier!
Avatar billede mora Nybegynder
29. oktober 1999 - 10:47 #2
Jeg forstår ikke helt hvad i mener?
Avatar billede gnarf Nybegynder
29. oktober 1999 - 11:01 #3
Hvis jeg nu f.eks. kun er tilmeldt PC-Hardware og PC-generelt.
Men hvis jeg klikker på "Nye ?" så viser den alle de nye spørgsmål der er på eksperten, i <b>alle</b> kategorier. Og jeg er jo kun interesseret i de nye spørgsmål som er i mine 2 kategori abbonnementer.
Avatar billede mora Nybegynder
29. oktober 1999 - 11:59 #4
Hmm, ok - enig, kendte bare ikke funktionen før :-)
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 1999 - 15:59 #5
Det lyder som enrigtig god ide, men jeg har bare ikke lyst til at få så mange mails hele tiden, så hvis også kunne bestemme at den kun skulle vise vise kategorier, men ikke sende dem til ens mail.
Avatar billede admin Novice
31. oktober 1999 - 16:11 #6
God idé, det er skrevet på listen.  :)
Avatar billede butthead Nybegynder
31. oktober 1999 - 19:51 #7
Så vil det vel også være en god ide hvis man havde valget mellem ovenstående mulighed og den nuværende !!

Butthead
Avatar billede gnarf Nybegynder
03. november 1999 - 08:55 #8
Svarer lige så jeg kan lukke spørgsmålet....