Avatar billede claus_joergensen Nybegynder
20. maj 2005 - 20:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af netværk og install af drivere under ubuntu

Hej

Jeg mangler en dummer-then-the-dummy guide til netværk-med-windows-opsætning.

Nogle som kan hjælpe med sådan en ?-)

Og også gerne en guide til når jeg så har fået sat netværket op, og kopieret min driver fil "NVIDIA-Linux-x86-1.0-7174-pkg1.run" over på ubuntu maskinen, hvordan jeg så installere den ?

Håber på en masse hjælp, hovedesageligt dansk :]
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2005 - 20:54 #1
"netværk-med-windows-opsætning." Hvad mener du helt præcis (På dansk please)
Avatar billede claus_joergensen Nybegynder
20. maj 2005 - 21:11 #2
Altså så jeg kan dele filer / se filer på windows maskiner.
Altså LAN. Gerne over IPX protokollen som jeg normalt bruger.
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2005 - 21:22 #3
Download og installer WinSCP3 på din windowsmaskine så kører det, er det ikke tilfredsstillende så kig på SAMBA http://www.helgec.dk Vi tales ved i morgen jeg skal se film
Avatar billede claus_joergensen Nybegynder
20. maj 2005 - 23:36 #4
glem det, løste problemet via. IRC

Manglede en del viden om standardiseret-netværk (ip'er ect.) og driveren løste sig med
"sudo nvidia-glx-config enable"

:) Men ellers tak.
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2005 - 08:18 #5
Tak fordi jeg måtte spilde din tid